vuurvlieg

Discussie in 'Help archief' gestart door Elstess, 28 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elstess

    Elstess Forumbeginner

    hallo kan iemand mij vertellen hoe is aan een vuurvlieg kan komen ?

    alvast bedank en een fijne dag
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Deze kan je kopen in Jack's Shop (hoort bij de Volle Maan velden.) Vuurvlieg staat op de eerste pagina op onderste rij en derde van links (met rechts ernaast) de werkplaats van de vuurvlieg.

    Ik heb het trouwens wel over de Griezelig vuurvliegjesverblijf.

    S6 ermee.
     
  3. Elstess

    Elstess Forumbeginner

    dank je wel die heb ik al maar moet gloeiworm vuurvlieg hebben voor spinnenvoer te maken snap er niets meer van
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het enige wat ik er zo snel over terug vond is dat de gloeiwormweide (de vuurvlieg die je zoekt komt daaruit) alleen via een event (tropisch carnaval en mogelijk ook nog andere event's) te winnen was.
     
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Voor het spinnevoer heb je gloeiworpjes nodig. Gloeiworpjes komen uit de Gloeiwormweide. Stal van de gewone farm.
    Ze eten beide wel hetzelfde voer. Maar komen wel apart in de schuur te staan onder Dieren (gloeiworm) en onder Vollemaan producten (griezelig vuurvliegje).
     
    Laatste bewerkt: 28 Juni 2020
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    In het rode mandje van de gewone boerderij staat hij niet (meer) tussen de Geitenstal en de Hamsterkooi (daar zou gloeiwormweide tussen moeten passen qua alfabetische volgorde.)
     
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    In de FAQ van de gloeiworm staat ook niet hoe je er aan kunt komen. Zal wel wachten worden op een ruilevent.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/gloeiworm.8667/#post-28737
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Er stond me iets van bij dat de gloeiwormweide te winnen was in een coöperatiequest dus ik ben even voor je gaan neuzen. En ik heb goed nieuws: er zit er eentje in de quest Meidenavondje (fase 3 diamant);)
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je kan ze ook op de markt kopen zolang je nog geen weide hebt ... Al ist vaak voordeliger de spin zelf op de markt te kopen.:)
     
  10. Elstess

    Elstess Forumbeginner

    Dank jullie wel allemaal voor de goede geleverde info.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.