vuurvlieg stallen

Discussie in 'Help archief' gestart door harry4557, 19 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry4557

harry4557 Actieve auteur

als ik heb goed heb krijg je uit de opdrachten 3 vuurvliegstallen erbij maar zie er maar 2 hoe zit dit ? je krijgt er eerst 1 en dan later weer 2 maar zag er maar 2

en hoe zit het met het voer waar maak je deze ?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Om ze te krijgen moet je er ook al eentje in Jack's shop hebben gekocht en gevoerd. Ze eten gloeiwormpjes voer.
    En de benaming is op dit moment nog hetzelfde, maar de stal uit fase 2 is een griezelige weide die je, met 10% tijdsverkorting, op je gewone veld kunt plaatsen.

3. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Ik heb 2 stallen in Jacksshop gemaakt....deze ook direct op het land geplaatst....intussen de 2 bomen van de derde level ook al op het land....wil ik mijn stal uit de quest ook op het land zetten.....heb ik niets in mijn inventaris meer staan....die stal van de quest moet toch ergens zijn?

4. joep61

joep61 Forumbeginner

de eerste stal die je krijgt is een griezelig vuurvliegverblijf en die kan je alleen op je farm kwijt,
    de twee andere stallen zijn de nieuwe die alleen op het volle maan veld te plaatsen zijn.

miepje40 vindt dit leuk.
  5. miepje40

miepje40 Forum-overlever

jaaaa gevonden joep....dank voor de uitleg ;)

6. missmiertje

missmiertje Gelegenheidsauteur

bedankt voor dit draadje.... ik was mijn stal ook kwijt..

mvg
    miertje

7. Lieve

Lieve Halfgod

er is veel verwarring door die benaming van de stal geweest het had beter griezel wormpjes of iets dergelijk vertaling via google zekerxD

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het diertje eet hetzelfde voer als gewone gloeiwormpjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.