vrolijke lelie

Discussie in 'Help archief' gestart door gerhard1954, 15 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerhard1954

gerhard1954 Forumleerling

hallo ik had bij het rad twee keer over een vrolijke lelie gewonnen maar wat kun je daar mee doen want bij mij staat er een kruis door

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Deze leveren bahamarama ep op en kunnen dus alleen worden geplaatst op bahamarama zelf (het normale eiland en het schateiland)

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Gefeliciteerd ermee. Hij levert niet alleen TEP maar als je je muis erop houdt komt er een timer en wind hij op. Hij beweegt dan en zingt een liedje.

4. gerhard1954

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    vriendelijke dank voor de uitleg wist niet wat ik er mee kon ga het nu zo proberen gr gerhard

hallo ik heb het geprobeerd maar bij mij doet de vrolijke lelie helemaal niks als ik de muis er op hou hoe kan dat gr gerhard

Laatst bewerkt door moderator: 16 December 2014
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

het duurt een paar seconden, terwijl er een klokje loopt en je moet hem blijven indrukken, dan zou hij het echt moeten doen, anders heb je misschien de animaties uitstaan?

6. gerhard1954

oke bedankt daar voor maar zie nu pas dat ik er maar een vrolijke lelie heb instaan de tweede heb ik niet gekregen gr gerhard

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan bij de molen bij het prijs overzicht je gewonnen prijzen terugzien door de groene knop onderaan. Als je denk dat het niet klopt kan je een ticket naar support sturen, dan kijken ze het daar voor je na. Wel even je spelnaam en userid vermelden.

8. gerhard1954

oke bedankt zal ik dat eens nakijken mvg gerhard

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.