vriendenlijst

Discussie in 'Help archief' gestart door hihi64, 30 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

door de jaren heen heb ik al veel vrienden gemaakt in het spel.maar sommige zijn ook in de loop van de jaren gestopt (wat jammer is) maar ze blijven wel in de vriendenlijst staan.
    en ondertussen staan er al meer dan 25O spelers in de 'vriendenlijst'. hoe kan ik weten welke mensen er nog echt spelen en welke al echt gestopt zijn ?
    als ik een kado sturen wil ik er eentje sturen naar wie het nodig heeft, van daar mijn vraag.

slakje64 vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dan kun je het beste een IGM sturen om dit na te vragen, als je het idee hebt dat iemand al tijd niet meer speelt (je kan in je vriendenlijst bijvoorbeeld ook zien op welk level iemand is, als dit opvallend lang op een vrij laag level is lijkt het waarschijnlijk dat diegene niet meer speelt) kun je beter die persoon uit je vriendenlijst verwijderen om het overzicht te houden.

3. slakje64

slakje64 Gelegenheidsauteur

hihi veel moed ,als je uw lijst nakijkt, 250 vrienden,

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je een lege burenplaats hebt, kun je je vrienden 1 voor 1 uitnodigen. Krijg je de melding: deze boer heeft al te lang niet meer ingelogd, weet je dat je deze kunt verwijderen.
    Ik vind het leuk om zo nu en dan de namen nog te zien. En veel namen laat ik ook staan van ruilevents. Maar daarom stuur ik nog geen drops. Die stuur ik aan de buren die mij ook sturen. En dat zijn er meestal wel genoeg.

5. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

bedankt voor de tips
    mag een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.