Vrienden zoeken (2014-08-25)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Drieka, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Remy2013-

-Remy2013- Forum prof

ik raak de laatste tijd steeds meer buren kwijt nu weer 1
    dus wie heeft er nog plek kan nog een buurtje gebruiken voeg mij maar toe
    ik ben lvl 90 en gelieve pas toevoegen als je boven lvl 50 zit

2. xCourtney

xCourtney Forumbeginner

Hallo allemaal,

Ik ben een aantal weekjes gestart met farmerama en ik zit nu op level 23.
    Ik ben een speler die nog een hoop heeft uit te zoeken binnen het spel en zou het ook tof vinden om ook een actieve speler te vinden die mij daarbij kan helpen. Ik zag binnen de kaart ook een woelige weide waarbij ik buurtjes nodig heb voor meer ruimte, dat ik zeker kan gebruiken!

Ik zelf ben 22 jaar oud, zit nog aan mijn studie en tussendoor speel ik altijd een beetje farmerama. Ik zal niet iedere dag online zijn, maar probeer wel zoveel mogelijk een kijkje te nemen op mijn account.

Ik zie de invites wel verschijnen en wie weet vindt ik een gezellige buur :)

3. Kurumi

Kurumi Forumbeginner

Ik heb nog een paar plekjes over voor nieuwe buren. mijn IGN (InGameName) is: KurumiIsBae.

4. groepjes

groepjes Forumleerling

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik "bewerk" om iets toe te voegen of te veranderen
    heb kan ook nog 4 nieuwe buren gebruiken dus als je me wilt voeg me toe groepjes

nieuwe buren graag nog 4 stuks kom op en speel samen wel het spel ik krijg buren toegevoegd die na 1 dag al niet meer spelen dat is niet de bedoeling

Laatst bewerkt door moderator: 17 Oktober 2018
  5. rgp1

rgp1 Forumleerling

Graag een boerenbuurtje om ons team te versterken.
    Zit zelf in level 104.
    Welkom!

6. Monique962

Monique962 Forumleerling

Hallo, de laatste tijd stoppen steeds meer buren...helaas. Graag nieuwe buren! Ik speel elke dag en verdeel de cadeautjes tussen mijn buren. Mijn lvl is 98, hoe hoog jou lvl is maak me niet uit, wel belangrijk is dat je regelmatig speelt.
    Groet Monique962

7. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Ik heb je al uitgenodigd als nieuwe buur ben elke dag actief bezig en verdeel ook de cadeautjes tussen mijn buren d m v een excel bestand .

8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb je ook een uitnodiging gestuurd (level 89, speel regelmatig, verstuur elke dag cadeautjes maar niet met een excelsheet hoor, ik stuur gewoon wat in het wilde weg)

9. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Als ik je uitnodig met deze spelersnaam, dan ben je level 1 en is je meter helemaal rood.
    Gebruik je voor je account waar je mee speelt en level 23 bent een andere spelersnaam?

10. AAA-65

AAA-65 Forumbeginner

11. bobje96

bobje96 Forumleerling

Ik heb weer plek voor 2 buurtjes
    Voeg mij maar toe,
    level maakt mij niet uit.

12. gerrie12

gerrie12 Gelegenheidsauteur

voegmij maar toe er zijn nog 2 plaatsen vrij

13. gerrie12

gerrie12 Gelegenheidsauteur

zoek 2 buren vrij wie meld zich welkom gr gerrie

14. jalinde

jalinde Forumleerling

Heb een plekje vrij wie o wie ben hier elke dag dus meld je aan.

jalinde

15. goldprince

goldprince Forumleerling

Ik heb je toegevoegd ;)

16. goldprince

goldprince Forumleerling

Ik heb je toegevoegd

17. hanna1944

hanna1944 Junior expert

als je nog plek hebt mag je mij toevoegen. Speel regelmatig en ben niet krenterig met cadeautjes.

18. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Ik zoek weer actieve buurtjes. Level maakt voor mij niet uit. Ik zit in level 147.

sanneman1969

19. BanjerdeBoer

BanjerdeBoer Forumleerling

Voeg mij maar toe! Banjerdeboer, level 95!

20. BanjerdeBoer

BanjerdeBoer Forumleerling

Voeg mij gerust toe?