vrienden toevoegen

Discussie in 'Help archief' gestart door rickvenema, 27 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Ik weet dat als je iemand als vriend wilt toevoegen hij of zij je een berichtje moet sturen. Dat je dan op vriend toevoegen moet drukken. Is gebeurt maar nu sta ik wel in haar vrienden lijst maar zij niet bij mij. ook niet na uitloggen en opnieuw inloggen.
    Wie weet een oplossing voor dit probleem, voordat ik een bericht stuur naar support. alvast bedankt voor het meedenken.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Als je nu een vinkje voor zijn/haar berichtje zet (dit kan in postvak In en ook in postvak Uit), is het vakje "toevoegen als vriend" dan groen of grijs?
    Als het groen is, kan je diegene nog toevoegen.
    Als het grijs is, zou hij toch echt bij je vriendenlijst te vinden moeten zijn.

Je weet dat je je vrienden kunt sorteren op alfabet? Dat is makkelijk zoeken.

3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo is het gelukt had al eerder op toevoegen gedrukt toen gebeurde er niks daarom toch maar ff vragen. dank je wel

Laatste bewerkt: 27 December 2021
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.