vreemde markt

Discussie in 'Help archief' gestart door doortjed, 7 September 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortjed

doortjed Forumbeginner

Bij mij op de markt wordt de boel aardig verpest.
    Er zijn mensen die wonderlijke aantallen dieren verkopen tegen hele lage prijzen.
    Ik vraag mij af , hoe komt iemand aan 2500 husumervarkens? en ook van andere dieren
    heeft hij er honderden en honderden????? Eerlijk opgespaard? ik vraag het mij af...

-matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Deze personen hebben plantenspuitkunst opgespaard met lading. Als je er 5 hebt of 4 met de wolkenrij Pasen 2012 dan kan je de dieren gelijk klaar hebben als je ze voert. En als je dan nog gazonknippers (+1 dier) en bonussen draait aan het rad en uit inventaris dan gaat het hard met dieren in voorraad krijgen. En ja de markt word zo verpest en zal ook merkbaar zijn met wat spelers gaan inleveren bij het event met een toplijst.

.Fisherman. vindt dit leuk.
  3. jopie

jopie Forumkenner

ik geloof dat niet van die bonussen
    op mijn markt was in het begin van van die husumervarken en die andere nieuwe
    al meteen 500 te koop en dat 10 maal

4. theav71

Dan geloof je het niet, ik heb het zelf ook uitgetest en het werkt echt. Zoek anders maar eens op tiere blitzen op Duits forum.

5. jopie

jopie Forumkenner

ik geloof wel dat die bonussen werken
    maar niet dat die spelers dat spel eerlijk spelen
    anders kunnen zij niet in het begin al 10 x 500 stuks van die nieuwe dieren te koop zetten

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Moet eerlijk zeggen dat ook ik wel me wel eens afvraag waar die aantallen vandaan komen , van die bonussen dat klopt , maar als ik zie wat een aantallen dan heb ik daar echt men bedenkingen bij ,

7. theav71

Je kan 10 uur lang de dieren gelijk klaar hebben en een plantenspuitkunst heeft meerdere ladingen dus dit kan je meerdere keren herhalen. In die tijd kan je aardig wat dieren maken. De meeste zullen ook een goede voorbereiding treffen en zorgen voor genoeg voer. En anders kan je ook nog voer afkopen in de molen voor tg of supervoer gebruiken. Als je van een veld 15 a 20 dieren per stal krijgt per keer dan heb je zo een flink aantal bij elkaar. De stallen zoals die van de husummervarken kan je gewoon voor bd kopen dus geen probleem om je veld helemaal vol te zetten. Hier wachten ze met dumpen van nieuwe dieren als de prijs rond de 20.000 bd ligt. Het is wel jammer want de nieuwe dieren leverde altijd leuk bd op. Mijn voorbereiding was niet zo goed en heb alleen de dieren op minimaal 5000 gebracht. Jammer genoeg las ik van dit trucje pas toen er al ladingen van mijn plantenspuitkunstten op waren dus kan dit nu nog maar 2 keer doen. Hopen dat er snel weer een uit een piccolo kist komt.

-matthias1952-, Wulkje12! en -freedom5555- vinden dit leuk.
  8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

-matthias1952- en Wulkje12! vinden dit leuk.
  9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

en dan maar "dumpen" met de dure dieren.
    zo staan ze meteen in de top. ik denk dat ik het dumpen maar laat deze keer, en misschien ook voor altijd

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.