Vreemde gewaarwording!

Discussion in 'Help archief' started by vanDijk1970, Sep 2, 2018.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb een vraagje mbt. het volgende stekje; Ik zat net effe m'n opdrachten lijst door te kijken voor sterretjes binnen te kunnen halen en ik kwam erachter dat ik al 328 sneeuwklokjes in m'n inventaris heb staan. Dit terwijl ik nog niet eens bij level 87 (waarbij de sneeuwklokjes vrij zouden moeten komen) ben aangekomen (ben nu in level 86.) Hoe ze in m'n inventaris terecht zijn gekomen geen flauw idee, maar toch!

De vraag is eigenlijk: hoe kan de 328 sneeuwklokjes dan toch in m'n inventaris staan?

Let wel zulke dingen zijn altijd wel welkom, maar aangezien ik bij andere soort gelijke vragen van andere spelers regelmatig antwoorden als dat zo iets niet mogelijk zou moeten wezen toch maar effe vragen. Dus bij deze. Niet nodig om hiervoor (wat mij betreft) om de vraag bij support neer te leggen in ieder geval.

2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

3. vanDijk1970

Mogge.

Ik speelde destijds nog niet dit spel. Ik speel dit spel pas sinds eind vorig jaar, maar dat terzijde. En dank voor de reactie.

Last edited: Sep 2, 2018
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

5. vanDijk1970

Ik denk dat ik hem via de winkel gewoon heb gekocht, alleen staat die dan bij quest (geen rust op je erf 'opdracht 7 vanaf zilver') qua level (wordt bij mij aangegeven als vanaf level 87 te verkrijgen) verkeerd aangegeven.

Dit laatste is dan een (gratis) tip richting mods/BP! Goed bedoeld en dus niet beledigend.

Dank in ieder geval en er mag een slotje wat mij betreft op!

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Misschien uit een of ander kistje heb ik ook al eens met vruchten gehad meen ik.

7. vanDijk1970

Vermoed het niet, want als ik bij een level up nieuwe gewassen erbij krijg koop ik meestal een aantal en verbouw ik die op een gegeven moment naar meerdere.

En volgens mij krijg je gewassen, bomen en stallen alleen als je die qua level of qua gouden bananen vrij heb gespeeld. Maar dit terzijde

Maar het belangrijkste over de vraag die is beantwoord.

Thread Status:
Not open for further replies.