vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 7 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heeft niks met farmerama te maken...:oops:...ik heb nu windows 10 en ehdse...kan ik dan toch overstappen naar chrome ?
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kan zeker in windows 10 chrome gebruiken, chrome is een zogenaamde browser en kan gedownload worden en op je pc met windows 10 gezet worden (je kan zelfs meerdere browsers gebruiken, ik heb zelf onder windows 10 edge wat standaard is maar ook chrome en firefox).

    Zoek op google zelf op 'chrome downloaden', download deze browser via een pagina van google zelf.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    dank je wel...ik wordt gek van die bing.....:oops:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Krek!
    Als je chrome hebt gedownload, vraagt ie of dat je standaard browser moet worden. Daar moet je wel ja op antwoorden, want anders komt die Edge gewoon weer naar voren. Ben je die vraag al voorbij dan kun je bij Instellingen -> Apps -> Standaardapps aangeven dat je Chrome als standaard wilt gebruiken voor internet.
    En dan heb je gelukkig Google als standaard zoekmachine in plaats van die Bing;)
    Succes8)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. zonnetje1977

    zonnetje1977 Forumleerling

    Hoi ik heb mijn PC geüpgraded naar Windows 11. En sindsdien krijg ik af en toe BSoD als ik de client wil opstarten. Heeft iemand hier ook problemen mee?
     
  6. ergo8

    ergo8 Forum-expert

    vraagje waarom kan ik geen kaarsen op het veld krijgen alles staat op 0
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  8. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    je kunt ook in edge verschillende zoekmachines selecteren als standaard, daar heb je chrome niet voor nodig. ( ik gebruik duckduckgo in edge ) Maar soms ga ik via google of via yahoo. Nooit via Bing, die is echt niet fijn.

    edit:
    Zit bij instellingen,hier vind je uitleg
    Het standaardzoekprogramma in Microsoft Edge wijzigen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.