vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 28 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Er zijn al lang geen filmpjes meer....geen filmpjes.....geen tg....geen knechten half geld
    is er een andere manier om aan tg te komen ?.....tis maar een vraagje....en nee, ik steek er geen geld in...

jolanda13 en boerin5260 vinden dit leuk.
  2. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

In de coöperatie zit aardig wat tg, vooral bij het inleveren van de fokdieren. Soms zijn er events waar tg in de prijzen zit.
    Verder zou ik het ook niet weten, misschien BP even heel lief aankijken en vragen of er bijvoorbeeld tg aan het rad mag komen :music:

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Of op vakantie gaan naar Duitsland, las laatst van Farmermikkie dat er daar wel elke dag filmpjes te zien waren. Of je kan je gegevens verkopen aan adverteerders door mee te doen met cash for action.

Maar het is wel jammer dat er hier geen filmpjes te zien zijn, blijkbaar zien de Nederlandse bedrijven niks in adverteren op deze manier.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

zeker jammer....misschien komen de tg-boompjes nog eens terug.........:)

5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Is het IP-gelogd die filmpjes? Zo niet dat kan men toch via de DE.com inloggen, of anders met een torbrowser. Dan is iemand helemaal anoniem.

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik speel het grootste deel van de tijd met 0 TG op de teller en dat gaat eigenlijk best. Jammer dat ik dan niet mee kan doen aan de stallenhandel oid, maar de stallen die ik daardoor mis loop ik uiteindelijk toch wel weer ergens op, uit een mysteriegeval of met ruilen of zo. Enige probleem is de knechten, maar als je die voor een maand wil kopen met TG kost je dat ook met Happy Knechten Dag (die wel degelijk nog steeds iedere maand plaatsvindt) een behoorlijke hoeveelheid TG. Dus daar doe ik geen moeite meer voor, ik koop ze wel gewoon voor tien keiharde euro's.

Wel ga ik tot het gaatje in events waar TG te verdienen vallen. Zeker nu met het verjaardagsevent, want ik voel aan mijn water dat er een ruilevent aan zit te komen xD

Lijkt me wel dat dat IP-ingelogd is. Hoe moeten ze anders weten waar die TG heen moeten.

7. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Cash for action is helemaal niks meer, er wordt niet uitbetaald, ook niet nadat je screenshots mailt, ik heb het opgegeven. Je krijgt ook allemaal waarschuwingen van het anti-virusprogramma dat sites je gegevens proberen te stelen of een groot rood kruis dat je een onveilige site opent. En als je dan iets vindt dat wel veilig lijkt en werkt, dan moet je weer een duur nummer bellen om verder te kunnen. Ik kan er al maanden niets meer mee en dat is wel jammer, want langer geleden was cash for action echt wel oke.

8. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

.
    CFA ben ik zelfs nooit aan begonnen. Ik ga echt niet al mijn gegevens weggeven aan een vage beweging alleen maar voor een paar luizige TG, dan maar geen TG.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Via het user id:

10. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Niet alle aanbieders zijn verkeerd, ik ben redelijk bekend met GPT en zo zelfs ooit op Farmerama gekomen. Via een gpt-site verdiende ik 1 euro ofzo als ik me aan zou melden en 10 levels zou spelen. Dat heeft gewerkt, want ik speel nog steeds ^^

Maar ik bedoel, er waren voorheen ook vaak spellen om je bij aan te melden en andere leuke aanbieders. Maar tegenwoordig zitten er inderdaad alleen maar vage aanbieders op :(

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Inloggen via de De site helpt niet, je zal vast een ip moeten hebben uit Duitsland.

snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Dat gaat volgens mij wel als je een VPN neemt en dan zegt dat je server in Duitsland staat.
    Een vriend van mij had dat met een schietspel AWF en toen kon je in Nederland geen kraten kopen waar een tank uit kon komen.
    Met een vpn kon dat toen wel, met je inlognaam en server fictief in Duitsland ging het dus wel.

Misschien werkt dat met dit ook wel ?

Is er misschien een speler met een VPN (beveiliging die je IP-adres maskeert met fictieve server ergens in de wereld bv. Duitsland ipv Nederland, het spel denkt dan dat jij in Duitsland zit met je comp.) die dit eens zou willen testen. Ik zelf heb het niet. Ben wel benieuwd of dit werkt.

Laatste bewerkt: 31 Januari 2019
  13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik zou het niet doen.
    Je locatie is verbonden aan het betaalsyateem.
    Dat betekent dat het land waar je het eerst een aankoop doet (hebt gedaan) jouw locatie voor alle betalingen wordt.
    Wijzigen daarvan kan alleen gebeuren door de icm in Hamburg en dan moet je verantwoorden (met bewijzen) dat je verhuisd bent naar een ander land.

0ok de bioscoop valt onder het betaalsysteem. Zou het lukken dat op Duitsland te zetten, dan kun je niet langer gebruik maken van Nederlandse betaalwijzen, aanbiedingen en dergelijke.

Bovendien, juridisch gezien is je valselijk voordoen als in Duitsland woonachtig strafbaar, het is oplichting.

14. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

gaat de bioscoop dan nog weg, want dat ding heeft nu geen nut
    of gaat bp er iets mee doen nog

15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Enge teksten Ron :wuerg:
    En als Hofje in Duitsland /Belgie /Frankrijk of weet ik het veel op vakantie is ??
    En daar gezellig naar de bios in de boerderij kan ??
    Of daar bv Knechtjes gaat kopen ??
    Bent Hofje dan ook Strafbaar :eek::eek: en moet Hofje dan eerst een verzoek bij Varun indienen o_O

harm-jan70, snietje1 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  16. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

daar heb ik nog een vraag over...en als je op vakantie bent in het buitenland? en als je zoals ik ene weekend Nederland en andere weekend België bent?
    oops zie dat hofje de vraag ook al heeft gesteld...sorry :oops:

17. HofvanDromen

Charme ...Niet sorry :)...tis wel een dingetje dacht ik zo van best heul belangrijk ...Ik schrok mij te pletter:wuerg:
    Voor je het weet ben je alweer strafbaar op de boerderij :eek:

Dit is wel serieus bedoeld en geen geintje ofzo enzo ...:oops:

Laatste bewerkt: 31 Januari 2019
    harm-jan70, snietje1 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  18. charme63

charme63 Forum-ambassadeur

neem aan van wel hofje...:oops:

19. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik denk dat de bioscoop het niet doet als je in het buitenland bent, maar indien wel dan ben je te goeder trouw. Dan kan de reclame ook op jou gericht zijn want je bent in het land waarvoor de adverteerder betaalt.

Dat is een ander verhaal dan jezelf vanuit Nederland of België voordoen alsof je ergens in het buitenland bent.

20. HofvanDromen

Hofje bent altijd ter goeder trouw :oops: ... En nu enigszins gerustgesteld ...
    Beter zou het zijn als BP er voor gaat zorgen dat hier in Holland de bios het weer gaat doen ...
    Dan klopt de slogan *gratis te spelen* ook weer beter ..:)

harm-jan70 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.