vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door firstfranky70, 16 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firstfranky70

firstfranky70 Forumleerling

Hallo buurtjes
    Ik weet niet of ik hier goed zit voor mijn vraag maar ik plaats hem toch maar.
    Mij is het opgevallen dat men binnen een hele korte tijd 2 levels hoger kan komen terwijl ik daar een lange tijd voor nodig heb.
    ik bedoel helemaal niets verkeerd hiermee maar het verbaasde me gewoon en dacht laat ik het eens aan me mede buren gaan vragen :)

-tonio76- vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als dit pas geleden was dan kan het zijn gekomen omdat de medailles zijn omgewisseld, daar kregen een hoop spelers heel veel ep voor. En dan zit je natuurlijk zo een level verder.

Als het over het algemeen gaat kan het zijn dat ze betere sieritems hebben staan, meer huisdieren, meer wolkenrijen en op de velden stallen/bomen en gewas neer zetten die meer geven dan jij hebt staan.

3. Leo.netten

Leo.netten Teller

Kleine toevoeging alles is zoals Thea het zegt maar de meeste die snel in level stijgen hebben de open plek en het bos vol staan met hoge sier items. Bij mij staat ook de waterval en regenwoud vol met (hoge) sier items daar level ik iedere 5 dagen en de farm in 4 dagen.
    Maar het kan ook misschien gedaan worden met neonstallen en/of roze stallen.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Daarnaast speelt het heel erg mee in welk level je zit. De allereerste levels zijn meerdere op een dag te doen. Daarna wordt het steeds moeilijker. Level 99 is het moeilijkst met 125 miljoen ep. De levels erna zijn "maar" 25 miljoen.

Wanneer een buur altijd veel sneller levelt, terwijl jullie in vergelijkbare levels zitten, zou je die buur om tips kunnen vragen. Maar dan tellen de mogelijkheden die hierboven zijn genoemd.
    Wanneer het plotseling is en daarna wel weer langer duurt, kan het ook komen door het plotseling inleveren bij een aantal questen in de coöperatie. o_Ok dat kan een mogelijkheid zijn om in 2 dagen 2 levels omhoog te gaan (alleen niet in de levels 90-99).

5. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

zelfs in level 90 tot 99 is het mogenlijk om in 2 dagen levels te stijgen, grote voorraad gaan maken of overslagen met fokdieren krijgen en dan voor de hoogste fase in leveren tel uit je winst. Dus als Spelers in 2 dagen levels stijgen is dat Zeker mogenlijk. We kregen met het Olympische medaille event wel veel ep`s waardoor veel spelers sneller door de levels zijn gegaan ( ken een buur van me die is van level 54 naar level 63 gegaan door het omwisselen) dus mogenlijk is alles, alleen kunnen we niet kijken wie wat in de schuur heeft staan. Zo zijn er spelers die heel de farm vol sieritems zetten om zo sneller te kunnen stijgen en die gaan level per dag omhoog als ze oogsten met paasjam + lentekrans + wolkenrijen. Dus mogenlijk is alles, alleen hoe spelen die dan
    denk dat als je zo`n buur heb die snel kan levelen je beter om tips kan gaan vragen ;)
    heb ik ook gedaan en ik stijg nu om de 6 dagen 1 gewone level en op de bahama om de 5 dagen

miekje9 en Leo.netten vinden dit leuk.
  6. annwei

annwei Veteraan

@-tonio76- Wil je ook een aantal van die tips met ons op het forum delen? :music::p

7. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

Tuurlijk wil ik dat best doen:
    o_Ogsten,
    Paasjam + lentekrans + wortelbrood + wolkenrijen, dan oogsten en naar je bonus kijken uit de wolkenrijen welke er lopen daar dan de gewassen van zaaien en oogsten zolang die bonus loopt.
    v.b. wolkenrij party tickets 1 geeft versnelling en ep bonus op bloemen dus als die loopt dan zaai ik bloemen om daar zoveel mogenlijk ep uit te halen, zo heb je er ook 1 uit de party draaien die bonus geeft op groente daar werk ik net zo mee
    dan zijn er nog een aantal sieritems die veel ep geven die zet ik op mijn open plek ( bij de boom) die oogst ik ook met paasjam en lente krans
    Paasjam en lente krans geven namelijk ep bonus op alles ( dus ook je sieritems)

8. annwei

annwei Veteraan

@-tonio76- Dank je wel hier kunnen we wat mee! Ik laat eigenlijk alle ambachtsproducten in de schuur liggen, behalve de WAC en de Pinkie Pie, want ik weet nooit zo goed hoe je het beste voordeel uit deze andere ambachtsproducten kan halen.

9. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

je bent me buur nu dus kan je altijd iets toestoppen of helpen als je vragen heb, maar er is hier op het forum een Topic waar alle bonussen instaan

hier bij de link naar de ambachtsproducten
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/ambachts-producten.12754/#post-98865

hendrika73 vindt dit leuk.
  10. annwei

annwei Veteraan

Dank je mooi overzicht!!

11. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Laatste bewerkt: 18 Februari 2018
  12. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

klopt dit overzicht is in 2014 al gemaakt toen hadden ze deze namen nog, dit overzicht staat eigenlijk nog in het archief van BP-Forum, maar om te helpen heb ik hem afgestoft, maar dankje voor de opmerking van de namen zal kijken of ik die aan kan passen zodat ze weer up to date zijn, en zal dan ook gelijk de nieuwe recepten erbij zetten

hendrika73, simmeke54 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Vraag ruimschoots beantwoord, dus een slotje op dit topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.