vraagje

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerinShadow, 18 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinShadow

BoerinShadow Forumbeginner

Hallo. Ik heb 3 vragen waar ik graag antwoord op zou willen

Allereerst is dit hoe ik een bruin konijn of een haan kan krijgen. Ik heb wel een geel kippenhok en een geel konijnenhok. Ik dacht dat ik daarmee ook hanen en bruine konijnen kon fokken. Wat doe ik verkeerd of wat ontbreekt?

Ten tweede zou ik graag willen weten hoe ik mijn griezelgewassen kan planten, of kan vermeerderen.

Tot slot zou ik nog graag weten hoe ik de woelige weide kan opruimen. Ik heb 12 buren

Alvast bedankt voor de moeite

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hallo BoerinShadow,

Om met de laatste vraag te beginnen: met 12 buren heb je in level 17 de hele woelige weide vrij. Maar je mentor en de andere kuikens van die mentor staan wel in de burenlijst, maar zijn daarom nog geen buren. Je kunt ze wel vragen om buur te worden.
    Net als dat je mentor het vermoedelijk leuk vind als je deze vragen aan hem/haar stelt.
    Maar ik vind het ook leuk om antwoord te geven.

De griezelgewassen kun je alleen vermeerderen wanneer het volle maan event er is. Dit is de meeste maanden het geval tegelijk met de volle maan in real life. Meestal 24 uur, van 3 tot 3. Soms 48 uur.

En de eerste vraag is het lastigst. Die bestaat eigenlijk uit meerdere delen.
    Een haan krijg je uit een hanenhok. We vinden het wel raar dat er een haan in het spel gebracht is, maar de producer probeert meerdere keren per jaar een nieuw dier te verzinnen, die alleen te verkrijgen is uit mysterieuze stallen. En blijkbaar was hij door de goede ideeën heen. Als ik het goed heb krijg je een paar mysterieuze stallen als jij je email bevestigt, maar dat kunnen ook mysterieuze stekjes zijn. Dat weet ik niet zeker.

Vanaf level 21 kun je fokken. Daar ben je supervoer voor nodig, en bij de akkers wordt het vakje met het hartje dan verlicht en kun je fokhotels bouwen. Je doet dan 4 gewone dieren in dat hotel en 2 supervoer en krijgt dan een fokdier. Meestal de volgende in de rij.
    Dus 4 gewone konijnen in een fokhotel levert een bruin konijn op.
    4 gewone kippen in een fokhotel levert een bruine kip op.
    4 bruine schapen in een fokhotel levert een bruin schaap op.
    Wanneer je daar dan weer 4 van hebt, kun je fokken voor de volgende fase. Of gebruiken om een gele stal te bouwen.
    Uit een gekleurde gewone stal komen gewone dieren.

scooty1957 vindt dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hé coco je was me te snel af hihihih maar top uitgelegd

scooty1957 vindt dit leuk.
  4. BoerinShadow

BoerinShadow Forumbeginner

Heel erg bedankt voor het beantwoorden. Meestal vraag ik inderdaad aan mijn mentor, maar die was de laatste dagen helaas niet online. Gelukkig heb ik wel een hele actieve mentor en zal ik hem snel weer spreken.

en nu ik er over denk, heb ik inderdaad bij mijn 12 buren wat kuikens en mijn mentor zitten. Heel erg bedankt voor de antwoorden.

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.