Vraagje voor een kuiken?

Discussie in 'Help archief' gestart door Tuintje57, 16 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Vanaf welk level kun je op het forum iets posten in een draadje?
    B.v.d.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zo gauw als je een account hebt aangemaakt kan je ook op het forum posten.

3. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

O, ze zegt als ze iets wilt posten dat ze de mededeling krijgt dat ze niks kan posten, wat doet ze dan verkeerd?

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Is ze wel ingelogd op het forum via het spel?

5. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Het is haar geluk.
    Dank je wel Lea.

6. Snowdrops1

Snowdrops1 Forum-analist

Ik moest de eerste paar keren telkens een verificatie invullen voordat ik kon posten.... nu niet meer.
    Geen idee hoe en waarom, maar ben blij dat het eraf is! :D
    Ben inmiddels level 13, maar zou volgens mij niet met level te maken moeten hebben...

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

In ieder geval welkom op het forum, fijn dat het nu wel lukt.
    Hoe het precies zit weet ik om eerlijk te zijn ook niet, maar er is naar wat ik begreep inderdaad wel iets veranderd om het minder aantrekkelijk te maken om veel accounts tegelijkertijd aan te maken met alleen als doel forum op te gaan met minder goede bedoelingen. Ik vermoed zodoende in het begin de verficatiecode waar jij tegenaan bent gelopen.

Als het goed is ben je er nu wel blijvend vanaf en kan je vanuit je spel nu gewoon steeds forum op komen :)

Sintra98 en Snowdrops1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.