vraagje over de lente paddenstoel hut

Discussie in 'Technische vragen' gestart door popje4, 31 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi ik zie de lente paddenstoel hut nergens staan wel de ander twee zomer en herfst maar niet die met het lieveheersbeestje heb wel 10 keer gekeken maar zie hem echt niet..
    Zou er toch bij moeten staan of is er iets in de lijst verandert ?

hoor het graag..of ik niet goed kijk....of?
    popje4

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Hij staat onderin tussen de Herfstachtige en de Eekhoorn-in-een-doos

dulce1957 vindt dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb je ook al eens geprobeerd om lente in te vullen in de zoekbalk?

dulce1957 en Borkie vinden dit leuk.
  4. popje4

oke dank je voor t antwoord maar helaas en ja ook al zoekfunctie gebruikt hij staat er echt niet 100% zeker heb nu nog eens alles afgezicht maar nop.....wou deze toch echt graag.
    weet niet hoe ik zo ene screen shot moet doen anders kon ik het laten zien...heb er nu wel een plaatje van maar geen idee hoe ik die hier dan neer zet...ideeën zijn welkom

Laatste bewerkt: 1 September 2023
  5. theav71

Dan zou ik support hier over een berichtje sturen. Zij kunnen in je account kijken. Volgens de oa over deze verkoop zou je alleen de sieritems kunnen kopen van bepaalde series als je deze nog niet hebt, maar bij mij staan gewoon alle items. Misschien gaat er daar iets mis, dat de sieritems die je mist er juist niet staan.

popje4 vindt dit leuk.
  6. popje4

kwam een heel eind met een schot maken hihi alleen nog vinden waar je dan die link vind die je kunt kopiëren en hier plakken hahahah

7. theav71

Ik geloof je ook zo wel dat hij er niet tussen staat. Beste weg is toch support aanschrijven. Vroeger was er altijd een regel dat de mods niet vanaf het forum op iemands account mochten kijken en dat dat via support moest gaan. Neem aan dat dat nog steeds zo is.

popje4 vindt dit leuk.
  8. popje4

oke dank je en gedaan....komt vast goed...
    misschien staat hij ergens op een wolkenrij zal eens flink gaan zoeken...

9. theav71

Dat kan support ook zien als je hem niet kan vinden.

popje4 vindt dit leuk.
  10. popje4

ja ik snap nu dat als je dat item hebt je hem niet meer kunt aanschaffen enkel heb ik wel meerdere van die items en die staan wel alle maal te koop zoals bv de herfst en de zomer paddenstoel dus dat is toch ook vreemd of....tja geen idee support zal pas maandag antwoorden denk ik zo dus dan is dit toch al weer voorbij....ach ja er zijn ergere dingen...

en ja op het veld van sieritem gevonden maar blijf t vreemd vinden...

11. thea1963

thea1963 Forum freak

Als ik hier zelf bij mij eigen kijk kan ik ze ook nog allemaal kopen (en ik heb er van allemaal ruim meer dan 1 :wuerg:xD )
    Heb je al geprobeerd om in een andere browser in te loggen of incognito / privévenster en dan te zoeken bij de seizoensdeco.

De volgorde waarop je de items ziet is trouwens niet altijd bij iedereen hetzelfde dat hangt ervan af waarop rechtsboven het pijltje staat, dit kan op duur, level, prijs etc.

12. popje4

ja dat bedoel ik ik heb die dus blijkbaar ok maar.....hij staat er gewoon niet tussen ook niet ergens anders en als ik in zoekfunctie lente toets krijg ik enkel een lente boom....zal die andere browser een proberen wie weet dank je...

helaas....

Laatste bewerkt: 1 September 2023
  13. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vraag via support beantwoord, dus deze gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.