Vraagje over de dagelijkse cadeaus.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 25 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik heb gister bij de dagelijkse cadeaus 2 Griezelraadselboom 'Geest' (ik kan deze wel zien in het inventaris) gekregen, maar als ik deze wil gaan selecteren om deze op 1 van m'n speelvelden wil plaatsen dan staat er om het icoontje een geel cirkeltje en is het niet mogelijk om deze te plaatsen.

Nu is m'n vraag: Wat is daar de reden van (ik kwam bij algemene vragen/Mysterieuze stekjes er wel iets over tegen, maar het antwoord op de vraag vond ik nergens in die topic terug) of moet ik eerst wachten tot een volgend Mysterieus event of iets dergelijks.

Ik heb bij de gewone boerderij level 68 (op magische bonenstaak na) alle velden vrij en Bahamarama level 64 (alleen hoofdveld is hier open) bereikt.

Of is dit iets wat via support uit gezocht moet worden, dan lees ik dit ook graag.

Bvd,
    van Dijk (vanDijk1970.)

2. madegroot

madegroot Actieve auteur

die moeten op het griezelveld en die gaat open met het volle maan event.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Griezelbomen kunnen alleen op de vollemaanvelden worden geplaatst. Je zult dus moeten wachten op het opengaan van de volle maanvelden om deze te kunnen plaatsen

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Oke dank voor de snelle en duidelijke antwoorden.

Voor de mods: Er mag een slotje op deze topic mat mij betreft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.