vraagje bios

Discussie in 'Help archief' gestart door wiesje123, 23 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiesje123

wiesje123 Gelegenheidsauteur

Mijn bios geeft al de gehele ochtend iedere keer een zwart scherm, zonder filmpje.....
    Hebben meer spelers hier last van??

2. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ja hier ook. Geen opstart van het filmpje alleen een zwart scherm.
    Alle standaard dingen al geprobeerd. Bied geen soelaas.

Soms gaat het een poosje goed en heb je wel 1 of 2 filmpjes per dag.:D
    Nu is het hier al weer een hele poos knudde.:cry:

Je raakt er aan gewend hoor.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Misschien proberen om het forum eerst te openen en dan het filmpje aan te zetten. Ik heb vorige week na 5 minuten zo'n zwart scherm afgesloten en kreeg wel 15 punten.

4. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Hier ook op alle 3 de accounts vandaag een zwart scherm, wanneer het brede, rechthoekige filmpje zou moeten opstarten. Voor zover mij bekend heeft alleen Vodafone dit formaat.
    Het Gaastra filmpje draait wel normaal.
    Voor het laatst geprobeerd op bassiefarmer ID 36096525 om 15.57 uur. Speel in Chrome.

5. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

hier hezelfde. 3 keer zwart scherm in laatste half uur. speel in chrome

6. -Mandy-

-Mandy- Gelegenheidsauteur

Hier ook,google chrome en op 2 accounts 3 keer zwart scherm in de laatste 15 minuten.

7. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

bij mij doet de bios het wel
    heb wel adblocker uitgezet op farmerama, werkt zonder problemen

8. HippoFlippo

HippoFlippo Gelegenheidsauteur

Ik kon vanmiddag 1 film zien, daarna een zwart beeld tot 18:45 uur:cry:

9. AN_dv

AN_dv Gelegenheidsauteur

hier ook bij ws 1 film zwart beeld om 1.55 hiervoor wel een film van gaanstra gezien
    via Chrome
    User: AN_dvID: 15739898

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dat kan allemaal zomaar gebeuren.
    De bioscoop is een mogelijkheid voor externe aanbieders om de spelers hun reclame te tonen en voor vertoonde reclame een kleine vergoeding te geven.
    Soms werkt het niet.

Dat is jammer maar weinig aan te doen. Wat wij kunnen doen is doorgeven wat er mis ging, en zoals ik al vele malen heb gezegd, doorgeven heeft alleen zin als er voldoende informatie is. Dat je een zwart scherm ziet is vervelend maar daar kan niemand iets mee doen.

Ik zal twee verzameldraadjes aanmaken.
    Eéntje bij de sectie Technische Vragen waarin spelers hun klacht met volledige informatie kwijt kunnen, en ook eentje hier bij de algemene vragen waar iedereen een beetje kan klagen maar waar wij niks mee kunnen doen bij gebrek aan informatie. De laatste doen we niks mee want kunnen we ook niks mee, maar het kan goed voelen even te melden dat je weeral geen filmpje had.

Wij zijn niet de hoeders van de sponsoractiviteiten en we zijn ook niet van plan daar een rol in te gaan spelen. We zijn wel de hoeders van het forum en daarom zoeken we steeds naar mogelijkheden om draadjes over hetzelfde onderwerp te concentreren.

En natuurlijk: we lezen alles!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.