Vraagje (aan een mod)

Discussie in 'Help archief' gestart door thea1963, 8 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Hoi lieve modjes :)

Ik vraag me af, is het nu wel of niet toegestaan om jezelf een di te sturen?

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik stuur me af en toe een dropje van mijn tweede account, zoals b.v. met het afgelopen event een lantaarntje. En daarnaast ook andere spelers een extraatje vanaf dat account. Ik heb destijds begrepen dat dat geen probleem is...:music:
    Als je echter diverse accounts aanmaakt met het doel om alleen maar dropjes naar jezelf te sturen, lijkt me dat een heel ander verhaal:oops:

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het beleid ten aanzien van pushing is zo’n pakweg twee jaar geleden aangepast.
    Dat betekent onder meer dat cadeau doen van accounts op hetzelfde adres niet meer automatisch als pushing wordt gezien.
    Dat had te maken met het gegeven dat echtparen en soms hele families Farmerama speelden en het onmogelijk was dat te onderscheiden van één speler met multi-accounts.
    Er is toen vastgesteld dat sancties uit het verleden zouden blijven staan omdat die de toenmalige regels hadden overtreden, maar dat op simpel cadeaus ssturen geen sanctie meer staat.

Geldt ook voor cadeau- en ruilevent. Wederzijds uitwisselen / cadeau doen is geen pushing.

Iets anders wordt het als iemand onder valse voorwendselen op meerdere accounts cadeaus verzameld en deze dan allemaal doorstuurt naar een hoofdaccount. Dan is er echt sprake van pushing, bovendien van bedrog, en indien ontdekt wordt daar wel tegen opgetreden.

4. thea1963

thea1963 Forum freak

dank je voor het antwoord

Dus als ik met het vorige event 13 accounts had aangemaakt en daarvan af een lantaarntje naar me eigen had toegestuurd dan was dit geen probleem?

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Zie mijn antwoord in #3

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.