vraag

Discussie in 'Help archief' gestart door fruitje70, 16 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitje70

fruitje70 Forumbeginner

dag,

ik speelde lang geleden op dit spel,
    ik heb alleen enige tijd geleden me email adres verwijdert, en ook me spelersnaam weet ik niet geheel meer, leden die me kunnen helpen?
    ik ben nu helemaal opnieuw begonnen en zonde eigenlijk
    want was een account boven level 50
    iemand die me kan helpen?

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Nou normaal zou ik zeggen stuur ticket naar support, maar als ik je vraag zo lees dan gaat je dat niet veel brengen. Want als je je eigen spelers naam al niet meer weet dan houd het haast al op en vanuit support krijg je ook bepaalde vragen om te bewijzen dat het account echt van jou is en ik denk niet dat je daar antwoorden op kan geven.

Gelukkig is het tegenwoordig niet al te moeilijk meer om op level 50 te komen dus ik zou zeggen begin met een frisse start, zorg er voor dat je account gekoppeld is aan een mailadres waar je toegang tot houd of als je toegang tot dat mailadres ooit kwijt gaat raken zet het van te voren over naar een nieuw mailadres zodat je er niet al teveel gedoe mee gaat krijgen.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.