VRAAG

Discussie in 'Help archief' gestart door zoetelievegerritje, 5 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoetelievegerritje

zoetelievegerritje Forumbeginner

Omdat ik de laatste week van december ga verhuizen en wellicht een aantal dagen zonder internet kom te zitten , wil ik mijn zus vragen voor mij de kerstkalender even over te nemen.
    Er staat in de voorwaarden gebruikersnaam en ww geheim te houden, maar haar vertrouw ik volledig.
    Wat is het advies ?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik ben zo vrij geweest het onderwerp van je draadje beetje aan te passen, ivm de aankondiging waar Thea je naar verwijst en wetende dat je dit zelf niet meer kan aanpassen. Kon je niet weten dus we nemen je niks kwalijk maar zo oogt het net wat prettiger. Ik hoop dat je dat begrijpt.

Betreft je vraag moet ik officieel antwoord geven dat het niet toegestaan is wachtwoorden te delen met anderen, doe je dit wel is het op eigen risico en kunnen we niks voor je betekenen als het misgaat.
    Maar van ons heb je hier verder geen last van, zolang wachtwoorden ed maar niet ergens openlijk op forum of chat komt te staan en zolang er geen sprake is van pushing zullen wij geen acties ondernemen.

Sintra98, lovely en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. zoetelievegerritje

zoetelievegerritje Forumbeginner

Dank je wel Klaartjuh !

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.