vraag

Discussie in 'Help archief' gestart door p-maria, 1 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p-maria

p-maria Forumleerling

ik heb vragen over dat we wat nieuwe dingen hebben gekregen op het gewone veld en op de behama wanneer kan ik die krijgen of op welke level

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Als jij aangeeft over welke nieuwe dingen je het hebt, dan kunnen wij jouw vragen beantwoorden. Dus stel ze maar je vragen

3. p-maria

p-maria Forumleerling

dat zijn waqar ik vragen op heb zijn lychee & mombinpruimen & kamelenverblijf & pandaverblijf & cactus en zo nog meer dingen

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die horen allemaal op bahamarama thuis.
    Ik heb even de faq voor je opgezocht. Kijk die eerst maar even rustig door. Als je dan nog vragen hebt stel ze dan gerust.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. p-maria

p-maria Forumleerling

heb gekeken maar ik zie niet wanneer ik dat krijgt en als ik dat heb dan kan ik ook weer verder met me opdrachten maar sta ook niet in de winkel wanneer ik het kan op halen

6. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

het staat er toch echt in. Op de baharama nieuwe bomen, dieren en gewassen te krijgen, moet die die vrijspelen in de apentempel. Dit kan met bananen, die je krijgt met levelen.
    Hoeveel bananen alles kost, en in welke volgorde je het een en ander kunt vrijspelen, staat allemaal in de link vermeld.

je kunt de zaken pas kopen, als je ze vrij gespeeld hebt

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Heb je wel bahamarama al vrij gespeeld in de boom der wijsheid?

8. p-maria

p-maria Forumleerling

dankje wel nu zie ik het

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.