vraag....

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 30 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

weet iemand hoe het toch kan dat ik zo veel verschillen heb in de oogst tijd? net Griezelgroeiers geplaatst met alleen water op alle velden. en gloeizwammen.
    nu wil ik zo gaan oogsten en is op alle velden bijna klaar behalve op bahamarama daar duurt het nog 1 uur en veertien min, op de rest nog maar 0.33 zo'n langzame klikker ben ik nou ook weer niet snap hier niks van. de gloeizwammen duren op de velden nog 1.39 maar op bahamarama 2.18...... maar valt me wel op dat dit vaker voorkomt.
    iemand enig idee??

popje4

2. polkey

polkey Oudgediende

Had je misschien griezelwild ingezet en dat deze was afgelopen toen je de bahamarama inzaaide en de verkorte tijd daar niet meer werkt ?

Andere optie:
    Ik controleer ook juist na het inzaaien en water geven of de tijden kloppen, vaak blijkt het dan niet te verkorten en is een F5 ( refresh ) de enige optie omdat er dan een fout is ontstaan.
    Idem als je een veld in gaat zaaien en er blijven veldjes een andere kleur dan schakel ik tussen de velden en heb je alles voor niets gedaan want alle velden moet je opnieuw oogsten en is F5 ook wat moet gebeuren.

3. popje4

nee had geen griezel wild ingezet en dat van die velden heb ik ook wel eens maar nu tussen de velden geschakeld als controle (doe ik bijna altijd) dus daar ligt het niet aan. heb alles na elkaar ingezaaid en tussen de velden geschakeld dus alles was goed.
    heb ook wel eens dat op bahamarama de oogst niet opgeteld word. maar dat is nu niet het geval.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Griezelwild werkt niet op eventgewassen dus daar kan het niet aan liggen. Bij mij duren de gewassen op alle velden echt allemaal even lang. Je hebt wel overal water gebruikt? Als je het weer ziet misschien even ticket sturen dan kunnen ze op support kijken waar het fout gaat.

5. popje4

jip overal water heb altijd 600 dus .....ben nog al verspillend bezig :) zal op gaan letten of het weer voorkomt. normaal zie je dit ook niet maar nu met overal de zelfde gewassen op het veld valt het wel op.

6. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Wat mij wel eens een enkele keer gebeurt is, dat ik wel water heb gegeven (daar ben ik tenminste van overtuigd) en als ik dan even later nog eens op dezelfde akker kom, dan blijkt dat er geen water is bijgevoegd. Op de een of andere manier is dat dan gereset.
    Een paar minuten verschil kan ik inkomen, maar 3 kwartier verschil is toch wel erg veel! Dus dan toch iets met water verschil.

7. popje4

nee wel water gegeven 100% zeker maar ik denk dat bamarama last heeft van zomer/winter tijd.....;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.