vraag voor een van mijn buren

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 14 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    Ik heb een vraagje voor een van mijn buren....hij heeft een wolkerij waar items opstaan die hij wil verwijderen echter lukt dit niet....ook al is de wolkerij klaar dan nog krijgt hij geen hamertje.
    We hebben van alles geprobeerd maar geen geluk....dus ik gaf als advies berichtje naar support ook dat lukt hem niet want hij heeft niet genoeg rechten ....ook naar opnieuw inloggen...
    wat te doen? het gaat om wolkenrij...huwelijks-reiseiland en ghibli.
    dank alvast voor het meedenken
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Betreft dat ticket naar support vermoed ik dat hij net wat meer tekens moet invoeren. Ik kan geen andere reden bedenken dan dat want iedereen kan ticket naar support sturen, laat hem dan wel er om denken dat zijn account gekoppeld is aan een mailadres waar hij toegang tot heeft anders gaat hij ons antwoord niet zien.
    Ik heb wel een ticket nodig om op zijn account te kunnen kijken.
     
  3. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oke dank je wel ik zal het doorgeven...vraagje nog wel wat bedoel je met meer tekens?
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Popje, het ticket naar support moet een minimum aantal aan leestekens/letters bevatten (ik weet even niet precies hoeveel). Als je een te kort bericht typt, lukt het niet om het te sturen. Dus lekker uitgebreid aangeven wat het probleem is, dan komt het wel goed ;)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Of gewoon willekeurig er wat onder zetten, we zien regelmatig hele creatieve oplossingen voorbij komen op support :)
     
    LucieSchreurs en popje4 vinden dit leuk.
  6. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    oke dank je wel zal het door geven aan mijn buurtje....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.