Vraag voor de beweeg programma makers

Discussie in 'Technische vragen' gestart door HofvanDromen, 30 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Waarom vliegen de de WK ballon en de Arrensleetjes niet meer over de velden ?
    Zijn ze per ongeluk met de overzetting naar Unity vergeten ?
    Of is dit wegens omstandigheden niet meer mogelijk?
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het staat al vrij lang op een lijst met wat nog gedaan moet worden, beland steeds onderaan omdat dit probleem steeds weinig prioriteit heeft ten opzichte van andere problemen.
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ben er ondertussen achter dat meer dan helft van wat zou kunnen bewegen, niet beweegt. Wel Jammer.
    Snap dat het niet de 1e prioriteit heeft. Gelukkig staat het wel op de lijst.
     
  4. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik mis geen bewegende dingen. Ik heb de animaties toch al uit staan omdat ik ze te onrustig vindt. Ik heb liever een statisch beeld. Dus voor mijn hoeft dit niet te worden opgelost!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    heb alles uitstaan, mij veel te veel bewegende dingen, zelfs met alles op uit.
    Zou graag zien dat ze het aanpakken maar dan 2 kanten op, dat uit ook echt uit is.
     
    -matthias1952- en anita-144 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.