Vraag over nieuwe TG systeem

Discussie in 'Help archief' gestart door .-Ard1970-, 7 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik heb een wat vreemde vraag maar ik snap de volgende zin in de aankondiging voor een nieuw TG aankoop venster niet zo goed.

Je kunt dit venster wegklikken met het kruisje maar tot je voldoende TG hebt zal het venster bij elke aankoop die meer TG vraagt dan je hebt opduiken.

Moet ik dit zo lezen dat het een vervelende popup is? Je kunt dit venster wegklikken maar (soort dreigement)

Moet ik het zo lezen dat het eenmalig opduikt tot je voldoende TG hebt en dat je daarna niet meer een op maat aangeboden aanbieding krijgt (dus een eenmalig iets?)

Of moet ik het zo lezen dat als dit in plaats van het oude systeem komt of blijft het oude betaalsysteem bestaan en is dit een schermpje wat er tussenkomt?

Misschien is het een vreemde vraag maar ik heb het idee dat er steeds meer geprobeerd wordt om met popup schermpjes en andere zaken ons steeds vaker te verleiden om geld uit te geven aan het geld. (in dat licht zie ik ook de verhuizing van Bommel naar een tabblad bij nieuws, zie je toch net wat langer de aanbiedingen)

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gelukkig is het alleen een pop-up die verschijnt wanneer je probeert iets voor TG te kopen waar je niet voldoende TG voor hebt. In het verleden kwam je dan volgens mij ook bij de bank terecht.
    En verder is het een waarschuwing dat het een pop-up met een aantal aanbiedingen betreft, maar dat je nog altijd vrij bent om zelf je aantal te bepalen bij de bank.
    Het hele bericht is inderdaad geformuleerd als een waarschuwing en verontschuldiging, er wordt dus verwacht dat spelers er niet blij mee zijn. Ik koop nooit iets waar ik geen geld voor heb, dus ik zal de pop-up niet krijgen.

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als je niet voldoende tg hebt en je drukt er niet op krijg je de popup niet

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Vroeger kreeg je een pop-up "Je hebt niet genoeg TG".
    Later werd plompverloren naar de bank gelinkd.
    Nu zit deze pop-up ertussen.

Persoonlijk vind ik het een lelijke pop-up, maar dat is een kwestie van smaak.
    Verder heb ik in de aankondiging alleen geprobeerd zo volledig mogelijk te zijn, en onze Belgische en Nederlandse spelers kennende verwacht ik dat ze deze opdringerig zullen vinden.

o_Ok buiten deze pop-up om zullen er via het nieuws en het advertentiebord in de stad persoonlijke aanbiedingen blijven komen.

.

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ron dank je wel.
    Het was me niet helemaal duidelijk of je elke keer die pop up in beeld krijgt maar het is gewoon iets extra's (wat niemand echt leuk lijkt te vinden maar wat ik marketing technisch wel snap en BP wil ook wat verdienen) voor je bij de bank bent.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.