Vraag over Meevaller Wolkenrij

Discussie in 'Help archief' gestart door pantahduc, 23 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pantahduc

pantahduc Junior expert

Ik heb deze wolkenrij gekocht maar waar haal ik die sieritems vandaan die erop moeten? Er staat iets over gebruikte ladingen??? Snap er niets van. Wie kan mij dit uitleggen?

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

3. pantahduc

pantahduc Junior expert

Bedankt voor de link. Maar zie ik dat nu goed, moet ik al die pakketten kopen van 4,99 per stuk?? Of moet ik die items voor die wolkenrij ook ergens op mijn sieritems velden hebben staan? Dat wordt anders een kostbare wolkenrij. Is dan niet echt een meevaller wolkenrij.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het zijn inderdaad allemaal koopitems. Als je ze niet eerder hebt aangeschaft, ook voor euro's voor zover ik weet, wordt het inderdaad een kostbare wolkenrij.
    Ik vind dit persoonlijk niet zo leuk van bp. Het zijn wel leuke sieritems los, maar om nou 25 euro uit te geven voor een wolkenrij vind ik wel wat veel van het goede.

5. pantahduc

pantahduc Junior expert

Nee, ik vind het ook niet zo leuk. Had die wolkenrij gekocht, heb 1 sieritem zelf. Dus moet dan 20 euro gaan uitgeven. Vind ik ook een beetje overdreven. Bedankt voor je info.

farmermikkie vindt dit leuk.
  6. pantahduc

pantahduc Junior expert

Ik snap trouwens ook niet waar dan die naam van die wolkenrij vandaan komt. Het is helemaal geen meevaller dus :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.