Vraag over de sieritems

Discussie in 'Feedback over het spel' gestart door goldprince, 29 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Hallo,
    Ik heb een vraag over sieritems. Als ik naar de sieritems in de schuur kijk, kan ik zo niet zien of er nog een extra EP lading op zit, bijv. extra EP op je stallen, bomen, gewassen e.d. Dat zie ik pas als ik het item op een akker heb gezet als je daar dan met de muis over gaat of aan tikt. Lastig.
    Echter, bij de sieritems die je als hoofdprijs bij de party tickets draait, is dit net andersom. Dan zie je het in je schuur wél, maar op de akkers weer niet, dat is ook lastig.
    :)

    Zou hier 's naar gekeken kunnen worden?
     
    jolanda13 en Butsmuts vinden dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen goldprince als er lading op een sier item is staat er in de kist altijd een +
    ,ook kun je die apart oproepen door bij het vakje zoeken een + te zetten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Er zijn ook sieritems die extraatjes geven en daar staat geen + bij...
    De + is alleen voor sieritems met een tijdelijke en beperkte lading.

    Ik zou het ook fijn vinden als de sieritems die extraatjes geven, zoals kisten of Witte onschuld of extra (T)EP, een eigen categorie krijgen:music:
     
    jolanda13, goldprince en Butsmuts vinden dit leuk.
  4. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Klopt, deze bedoel ik dus ..... die met lading maar zonder + ;).
     
    jolanda13, Butsmuts, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik wist niet eens dat we die ook hebben
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat zijn o.a. de sieritems die kisten geven, Sintra... zoals de glijbanen en de ponyritjes etc.
    Daar is een wolkenrij voor, maar de meesten hebben daar meerdere items van en zetten die op de Siertuin, Schateiland of Vuurtoren voor de kisten en/of extra's.

    En zo zijn er nog wel meer sieritems die iets extra's geven dan alleen maar (T)EP. De items die uit de partymolen komen, zijn vaak wel bekend en herkenbaar doordat ze een vergelijkbare naam hebben. Maar dan zijn er nog genoeg andere sieritems met extra's die je niet zo makkelijk kunt vinden.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik was er niet van op de hoogte dat er ook nog extra's van waren, maar ik begreep dat er geen lijst van bestaat
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hier is in ieder geval een startpunt om te zoeken:
    F.A.Q. - Lijsten met (sier)items per jaargang | Farmerama NL

    Deze is helaas nog niet bijgewerkt met 2021, maar ALLE sieritems staan erin, met hun beloning en dus ook of ze een kistje of zo hebben. Misschien iets om te kopieren in excel en daar op te schonen door alle "gewone" items eruit te poetsen?

    In ieder geval suc6 met het zoeken naar al die items :)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  9. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Hoi ik heb een vraag over een sieritem waarbij ik elke 24 uur een WAC kreeg.
    Het werkt nog wel maar kan hem niet meer vinden en weet ook de naam niet meer.
    Stel ik heb hem per ongeluk op een wolk gezet, geeft die dan nog wel zijn lading af een WAC??

    Hou kun je een buur een WAC toe sturen buiten kado dag om??
    Dank
     
  10. Jokuh

    Jokuh Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Vraagje: Kan je een sieritem die in een wolkenrij vaststaat weer terug halen omdat hij in een verkeerde wolkenrij staat?


    Wat is een wac?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 Maart 2023
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    WortelAppelChutney, dit ambachtproduct geeft +2 gewassen per veld en plaats je in het diamanten bonusslot:music:
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jokuh, je hebt een dubbelpost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.