vraag nav nieuwsbrief

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 28 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

mnr Varun biedt zijn excuses aan ivm de problematiek rondom de werkstalrune en de valentijnswolkenrij...

kan iemand mij duidelijkheid verschaffen wat hiermee dan aan de hand is want ik gebruik deze ook en zou dan toch willen weten wat er mis mee is / niet functioneert aangezien ik nu hier pas wat over lees en hierover niets verder op het forum ben tegengekomen...

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er staat inderdaad werkstalrune maar het is eigenlijk de rune eerder, die snellere stallen deed en die heel lang ten onrechte ook werkstallen een kortere oogsttijd gaf. Dat is al weer enkele weken geleden hersteld en natuurlijk waren vele boerinnen en boeren boos dat het opeens veranderde.
    Eerst verbaasd dat de werkstallen 'langer' nodig hadden en daarna verbolgen omdat niet gemeld was dat het was aangepast.

De Valentijnswolkenrij is ook zo'n kwestie. De versnelde molen hoorde maar 6 uur te duren maar deed dat voor een hele batch. Met de nieuwe molen is dat gecorrigeerd maar dat was niet aangekondigd en het werkt ook allemaal nog niet helemaal foutloos.
    Bovendien is het herzien van de looptijd tijdens het draaien van de molen niet erg duidelijk dus dat had wellicht anders georganiseerd moeten worden.

Men werkt nu aan een reële oplossing voor de molen, maar dat kan niet worden ingevoerd voor het goed getest is.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat die wolkenrij zo zou moeten werken, is ook wel weer heel onlogisch en bij niemand duidelijk.
    De wolkenrijen snellere stallen en werkstallen werken toch ook voor de hele tijd. Dus gedurende 10 uur heb je snellere (werk)stallen, en die versnelling houd niet op als de wolkenrij is afgelopen.
    De produktie in de molen gaat toch ook niet sneller op het moment dat je de wolkenrij activeert, maar op het moment dat je binnen die 6 uur de molen aanzet?

4. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Helemaal mee eens. Als je de beschrijving leest, dan is de op de zelfde manier beschreven als bij het versnellen van werkstallen en stallen. Zou dus op dezelfde manier moeten werken. Met het invoeren van de wachtrij, kwam men schijnbaar tot de ontdenking, dat dit ten koste ging van de verkoop van supervoer, en hebben ze het gaande weg anders gemaakt.
    Aangezien dit een betaalde wolkenrij is, vindt ik dat dit een soort contract breuk is. Net of je een auto koopt, en de garage er bij een onderhoudsbeurt, een paar goedkopere banden onderlegd.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb de rij niet, dus dit is geen persoonlijke teleurstelling.

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als je de wolkenrij aanzet heb je 6 uur de tijd om de molen aan te zetten dat hij korter duurt maar als je een wachtrij hebt en die komt naar die 6 uur aan de beurt, is het normaal dat die niet sneller gaat of zie ik het verkeerd

6. RonSchoof

Iedere voerproductie in de batch is een nieuwe start. Immers, als je productie tussentijds staakt wordt niet de hele batch geannuleerd maar alleen de unit die bezig is en degene die daarna staan te wachten.
    Het tweee slot in de nieuwe molen maakt het mogelijk een tweede batch (van ander voer of na bijvullen van je watertank van nog een batch SV) aan de wachtrij toe te voegen.

o_Ok bij een stal geldt een versnellende wolkenrij alleen voor de units die worden gestart als de rij nog actief is.

Hoe dan ook, we zullen moeten afwachten hoe de aanpassing op de molen er uiteindelijk zal uitzien, zoals Varun schrijft moet dat eerst geprogrammeerd en uitvoerig getest worden.

7. Wendie

Wendie Forumbewoner

heel erg bedankt voor je uitleg Ron. Nu is me duidelijk waar het probleem zat.
    Ik had dan toch een andere valentijnsrij in gedachte, deze is die waar je de items van kon kopen en ik was aan een andere aan het denken.
    Maar goed, ik ben weer helemaal bij

Nogmaals bedankt voor je uitleg
    van mij mag je er een slotje op doen :)

8. RonSchoof

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.