Vossenburcht

Discussie in 'Help archief' gestart door Dasje, 10 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dasje

Dasje Forumleerling

Hi, klein vraagje, de vossenburcht, hoe kom ik daar aan? Ik heb nl wel een upgrade, maar niet de basisburcht. Zag hem ook niet in de shop staan (of heb ik met mijn neus gekeken?).

Dank!

PancakePeet45 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het klopt dat je hem niet kunt vinden, want de vossenburcht is alleen te krijgen uit mysterieuze stallen.
    Ik vermoed dat je die upgrade uit het rad als kadootje hebt gekregen, of bij een ruilevent.

Je mag me volgend ruilevent wel een berichtje sturen, dan doe ik jou een vossenburcht kado.
    (Wel zelf onthouden, anders vergeet ik het misschien)

PancakePeet45, -matthias1952- en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik weet het niet zeker maar zal ooit wel een mysterie stal geweest zijn?

4. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En heb je ook geprobeerd om die upgrade zo op het veld te zetten? Misschien zit er nog een basis onder...:music:

PancakePeet45 en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. Dasje

Dasje Forumleerling

Bedankt voor de reacties! En ja, ik heb geprobeerd om hem zo op het veld te zetten, maar dat deed 'ie helaas niet.

@farmermikkie: super bedankt voor het aanbod, zal je tzt een berichtje sturen

farmermikkie, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.