voorstel m.b.t. nieuwspagina

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 25 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
?

Niewspagina beperken tot eerste inlog en als er daadwerkelijk nieuws is

1. ja, graag veranderen

0 stem(men)
    0,0%
  2. nee, is prima zoals het is

0 stem(men)
    0,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

iedere keer dat ik inlog vliegt mij binnen de kortste keren de nieuwspagina om de oren, tot grote irritatie inmiddels.

We kunnen tegenwoordig zelf de nieuwspagina openen wanneer we dat willen dus ik zie er werkelijk waar niet het nut van in om dit iedere keer op zeer irritante momenten voor mijn neus te krijgen.

Oke, bij de 1ste keer op een dag inloggen, prima...
    als er werkelijk waar gedurende de dag een vernieuwing op de pagina komt, ook prima

maar laat het daar dan ook aub bij
    als ik erop wil kijken, doe ik dat graag wanneer ik dat wil en wil er niet continue mee geconfronteerd worden op momenten dat het mij zeer ongelegen komt

Ik heb er maar gelijk een enquete van gemaakt, dat lijkt mij voor BP duidelijker ;)

PS. sinds wanneer kun je de duur van een enquete niet meer oneindig maken? er staat nu 7 dagen en kan er niks anders van maken o_O en dat vind ik wel wat kort eigenlijk

.Kiko17. vindt dit leuk.
  2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.