voorraad Volle Maan producten

Discussie in 'Help archief' gestart door Borkie, 20 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb in mijn voorraadschuur onder de Volle Maan producten nog hersencactus en slagtandarijn staan. Wat kan ik daar nog mee? Zijn volgens mij eventgewassen geweest, maar niet omgeruild? Zijn het Vollemaangewassen geworden? Zo ja, waarom kan ik ze dan niet zaaien?:music:
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat zijn oude eventgewassen inderdaad, die waarschijnlijk per ongeluk niet omgewisseld zijn.

    Zo heb ik ergens nog een paar stokoude DI liggen waar ik niks mee kan. Maar ach, het zijn maar pixels en ze liggen me totaal niet in de weg xD
     
    Sintra98, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb in mijn schuur ook ergens nog 129 "taartje" liggen. zal ook wel door een bug in het spel blijven liggen zijn.
    ze liggen onder het stof maar ik laat ze gewoon liggen. de schuur heeft heel veel plaats om overbodige voorwerpen te stockeren.
    ik zal support er niet mee lastig vallen. ze staan niet om mijn stenen en ze zullen ook niet veel waard zijn. misschien ooit eens aanbieden bij het programma in België in het programma "rijker dan je denkt" ( zoiets als schatten op zolder) .
     
    Borkie, Sintra98, vinc05 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor jullie reacties;) ze liggen me ook niet in de weg, maar kwam ze toevallig tegen:music:
    Topic mag gesloten worden:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.