voorraad fokdieren

Discussie in 'Help archief' gestart door missmiertje, 23 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur

    Ik heb ineens heel veel fokdieren op voorraad. Na opnieuw opstarten van het spel nog steeds. Is dit bekend? Ik durf nu niets op de markt te zetten of in te leveren voor questen.
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wat bij jou in je inventaris staat kan je mee doen wat je wil , je zal het of zelf gemaakt of verdiend hebben
    door kistjes in te leveren ofzo , succes met inleveren of op de markt te zetten.
     
  3. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur


    maar ik heb nu ieder fokdier minimaal 3 stuks. Zou dus alles af kunnen maken. Weet dat dit niet klopt. Je kunt wel iets uit een kistje krijgen ofzo maar dit is echt heeel raar. zelfs alle laatste stappen heb ik er ineens 3 van staan.

    ik waht denk ik gewoon even af. nu eerst werken en dan vanmiddag kijken of het nog zo is.
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Er lijkt inderdaad iets raars aan de hand bij jou en bij nog 1 andere speler hetzelfde, jullie zitten ook nog eens op dezelfde markt (voor ons een bepaalde database). Dus ik laat het nakijken. Ik kom er op terug als ik meer weet.

    edit inderdaad al de bevestiging dat spelers van 1 bepaalde database getroffen zijn, er zijn nog aantal dingen geboekt ook van oude events. Er wordt naar gekeken hoe hiermee om te gaan. Geen paniek als je per ongeluk al iets hebt gebruikt, dit kun je ook niet bedenken dat dit een fout is aangezien het ook niet direct hoge aantallen zijn.
     
  5. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur



    dank je wel. Ik laat de markt gewoon even met rust en mijn questen ook. Babyboom doe ik alleen als er ook kortingsdag is dus hoop dat ik die morgen ofzo niet mis loop.

    nogmaals dank voor de moeite
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het duurde even maar kreeg vandaag bevestiging dat je de ontvangen items gewoon mag houden, het zou nog meer problemen veroorzaken als ze die weer weg proberen te halen. Dus gelukkig beginnen ze daar niet aan :)
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  7. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur



    begrijpelijk maar voor mij erg jammer. Questen met fokdieren was de laatste echte uitdaging die ik had. Verder Heb ik zoń beetje alles af van questen. kan ik stoppen met dieren op mn land voor het fokken, maar gewassen en bomen heb ik ook zat op voorraad. ben een speler van de eerste orde maar de lol is er nu wel ver af.

    wel bedankt voor je reactie
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan verkoop je ze op de markt. En kan je lekker zelf verder met fokken, alsof er niets gebeurd is.
     
    -matthias1952-, Butsmuts en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. missmiertje

    missmiertje Gelegenheidsauteur


    doe ik ook. maar heb bijna alle dieren al af met fokken hahahahaha. nog 3 alleen schorpioen, salamander en schildpad, verder heb ik alle dieren af. dan maar verder met bahamarama. moet zeggen dat ik ook nog zoń 250 fokdieren heb staan voor de verkoop die ik niet meer nodig heb, dus kom een eind.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zou toch niet alles verkopen ze worden ook nog weleens gevraagd in event qeusten.
    Maar keuze is aan jou.
     
    missmiertje vindt dit leuk.
  11. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    breek ff in al bij technische vragen gezet maar ik heb problemen met voer kopen duiten worden afgeschreven maar krijg geen voer
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.