Voorkennis

Discussie in 'Overig archief' gestart door Skeets, 5 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skeets

Skeets Gelegenheidsauteur

Het idee dat sommige spelers voorkennis hebben bestond bij mij al langer maar ik kon de vinger er niet opleggen. Dus heb ik gewacht tot ik bewijs had en zie daar nu heb ik het.

Tot een week geleden was de prijs van KAAS ongeveer 3000 BD maar plotseling begin deze week steeg de prijs hard naar 10.000 BD. Wat schetst mijn verbazing (of eigenlijk niet) muizen worden fokdieren en er komt natuurlijk een quest met KAAS!
    Dit alles voor de aankondiging hier op het forum. (zwijgt verder)

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan en waar die kristallen bol te krijgen is?

Laatste bewerkt: 5 Februari 2016
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bericht van 21 januari in het topic speculaasjes. De prijs van de muizen is vanaf dat moment hoog gebleven, de kaas had ik nog geen aandacht aan besteed.

De engelsen kijken in een kristallen bol, wij hebben een orakel, beide hebben erover gezwegen.

harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

weet je wat jammer is moet als ik mee doe alle kaas kopen
    heb geen werkplaats van de muis dus of alles peper duur kopen of nooit beginnen aan de kaas quest

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En wie zegt dat die straks niet gewoon gebouwd kan worden?

Borkie vindt dit leuk.
  6. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

Die kan straks gemaakt worden. Onderstaande staat in de mededeling:

De definitieve verandering van de muis naar een fokdier zal zoals het nu gepland is 22 februari zijn. Vanaf dat moment is het ook mogelijk de werkstal en gekleurde upgrades zelf te maken.

7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Blij dit draadje gelezen te hebben. Inmiddels ook de OA. 15 muizenhokken erop gezet. Ik heb 2 kaasmakerij. Die er ook opgezet.

8. Skeets

9. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

10. Skeets

Toch apart dat de Duitse spelers dan dit voordeel genieten.
    maar ach, wat is er in de wereld wel eerlijk ............................

11. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Het is niet het Duitse forum hè Skeets, maar een fansite, die jij ook gewoon kan bezoeken.

Skeets vindt dit leuk.
  12. Skeets

Vast, maar dat is niet het punt. Blijkbaar weten mensen dus al wat er voor event/quests gaan komen voordat anderen dat weten en kunnen op die manier flink voordeel behalen. 7000 BD per KAAS is een flink voordeel en dat is slecht voor 1 event/quest. Sowieso degene die het op die site zet, kan alvast alle KAAS die op de markt is, kopen en tegen flinke winst verkopen. Lucratieve business zo.

@Tesselschade : Mooie banner trouwens ;)

Laatste bewerkt: 6 Februari 2016
    Gert-Jannetje en Tesselschade vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Valt mee Skeets, e.e.a. is begrensd. Iedereen die beschikt overeen testaccount, mag met zijn gewone account niet in de top 10 verschijnen.
    Dus het voordeel van als je het voorkennis wilt noemen is beperkt.

Daarbij kan iemand zwelgen in BD, toch is niet alles op de markt te koop, en zal de gene met voorkennis ook netjes moeten wachten op zijn beurt, als iemand hem of haar niet voor is.

Skeets en Tesselschade vinden dit leuk.
  14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het zijn vaak ook geruchten en dus is er niks zeker. Zo waren er ook plaatjes van gele en oranje uilen te zien en dachten spelers dus dat we daar mee zouden moeten fokken maar deze kwamen dus gewoon in de mysterieuze stallen. Het is gewoon jammer dat het orakel op dit forum niet zo actief is en dat er geen goedgekeurde Nederlandse fansite is die dit soort informatie ook plaatst.

Maar hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de FAQ van een event, spelers die werken treffen over het algemeen als ze thuiskomen al een leeg gekochte markt als er iets uit voorraad moet worden geleverd.

Tesselschade vindt dit leuk.
  15. Skeets

Nou Harm-jan, als je elk event van tevoren weet wat je moet kopen voordat anderen dat weten, kun je daar schathemeltje rijk mee worden (kijk maar maar eens naar de speculanten op de echte beurs). Daar kun je dus mee kopen wat je maar wilt want het volgende event wordt je weer net zo makkelijk nog rijker.
    Het zou niet mijn manier van spelen zijn maar ik weet zeker dat er andere spelers zijn die daar minder moeite mee zouden hebben.

Maar goed, ik heb het al eerder gezegd. De wereld is immers ook niet eerlijk dus waarom zou ik me hierover opwinden.

Laatste bewerkt: 6 Februari 2016
    Tesselschade vindt dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Schathemeltje rijk met pixels, wauw, daar heb je wat aan en skeets het is het idd niet waard om je over op te winden, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan een paar pixels.
    Speel gewoon zoals je wilt spelen.

17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

En hier ben ik het helemaal mee eens !!!!

18. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Dat is wel zo dames, maar het gaat om het principe bij Skeets.....niet zo zeer om virtueel schathemeltje rijk te worden -.-

Gert-Jannetje, Skeets en snietje1 vinden dit leuk.
  19. Skeets

Inderdaad Tesselschade, puur het feit dat een klein select groepje zich kan verrijken ten koste van de andere spelers.
    George Orwell zei het al: "Alle dieren zijn gelijk maar sommige dieren zijn meer gelijk dan andere." (vrij vertaald)

Dan vraag ik mij nog wel af waarom er eigenlijk nog regels zijn bij dit spel.
    Dan kun je pushen ook toestaan.
    Maar wellicht weet jij als Alwetend Orakel al dat die regel komt te vervallen?

Laatste bewerkt: 7 Februari 2016
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.