vollemaan in de bonenstaak

Discussie in 'Help archief' gestart door maad, 1 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maad

maad Forum prof

Ik weet niet of ik het op de goede plaats zet,maar ik kan het niet vinden.

Ik heb in de bonenstaak een lijn voor halloweengewassen.
    Kun je beter wachten totdat volle maan gewassen event begint om die aan te zetten?
    Moeten eerst de gewassen op het land en hem dan activeren?
    Ik kan geen informatie vinden ,misschien op de verkeerde plaats gekeken.

Voorheen Marian 071056

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je moet eerst de staak activeren, voordat deze werkt. En deze werkt 24 uur, dus als je deze nu kunt oogsten, kun je het beste wachten totdat je vanmiddag begint te zaaien.

3. maad

maad Forum prof

Okè bedankt.
    Hij blijft gewoon 24 uur werken,dat kon ik niet vinden.

4. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Ik dacht dat hij maar 12 uur werkte, en 24 uur uur later weer geactiveerd kan worden.
    Ik heb hem vanochtend geactiveerd, en in de buff staat echt maar 12 uur.
    Daarom heb ik hem vanochtend geactiveerd. Morgenochtend activeer ik hem opnieuw.

5. -Coco1968-

Dan staat dit verkeerd in de faq van de coöperatiequests, daar heb ik het eerst nagekeken. Ik twijfelde tussen de 12 en 24 uur. In de FAQ staat cooldown 48 uur en effect 24 uur.

6. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er zijn 2 bonenstaaklijnen. Die van glimmende heksenkunsten, deze werkt 24 uur en die van Halloween is 12 uur actief. Die van glimmende heksenkunsten geeft snellere gewassen en moet inderdaad voor het zaaien geactiveerd worden. De ander geeft meer ep en kan voor het oogsten aangezet worden.

Correctie: Het is niet de lijn van glimmende heksenkunsten maar van de griezelshop.

Laatste bewerkt: 1 December 2014
  7. -Coco1968-

Bedankt.

8. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Aha, dank je wel. Ik heb die van glimmende heksenkunsten nog niet klaar, vandaar.

Edit: de bonestaakrij die 24 uur 10% snellere volle maan gewassen geeft, komt van de cooperatiequest Griezelshop.
    Ik hoop die morgen klaar te hebben :music:

Laatste bewerkt: 1 December 2014
  9. maad

maad Forum prof

Oke bedankt,12 uur meer ep .
    Die andere meer snellere volle maan gewassen heb ik ook nog niet

10. enk52

Je hebt gelijk, ik had die 2 door elkaar gehaald.

11. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Oh, had ik die ook maar al klaar, ik moet nog veel gewassen :cry: misschien kan ik wat hulp aan de goede Sint vragen :wuerg: xD

12. polkey

polkey Oudgediende

Ik zoek en kan niet vinden, welke items moeten er op de bonenstaak van de griezelshop ?

13. enk52

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.