Vollemaan dierenvoer

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Boerbon, 15 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Dierenvoer voor vollemaandieren wordt nu geproduceerd in de Farmarama-basismolen.
    Is het niet overzichtelijker om dit in een apparte vollemaanmolen te produceren?
    Ik voorzie namelijk in de toekomst nog meer vollemaan-stallen en werkplaatsen.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als het al waar zou wezen (let wel; deze reactie is niet als verwijt bedoeld) en de volle maan stallen kunnen alleen maar op de volle maan velden geplaatst worden, hoe wil je dan het voer voor deze stallen gaan maken als de molen alleen op de volle maan velden werkt?

    De meeste werkstallen kan je wel op de vaste land boerderijen kwijt, dus dat je het voer voor deze werkplaatsen bij de gewone (Baha en vaste land) molens kan maken lijkt mij tenminste logisch.

    Maar dat laatste is een persoonlijke opvatting hierover.
     
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Mijn idee voor een vollemaanmolen is dat deze altijd te gebruiken is naast de andere twee molens, niet alleen tijdens vollemaan-event.
     
    Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Sorry dan was er even een misverstand.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Helaas hier aantal posts moeten verwijderen, bij deze het vriendelijke verzoek er geen persoonlijke discussie van te maken en gewoon bij het onderwerp van het draadje te blijven en respectvol naar elkaar te blijven.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    dan nog maar een keer :D yeahh goed plan
     
    Sintra98, -doppie- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dan wil ik daar ook sv in draaien want mijn vm dieren hebben speciaal sv dieet...
     
    Sintra98, -freedom5555-, Butsmuts en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.