Volle Maan

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Roadrunner14, 21 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Kunnen we nog een paar dagen of een dag volle maan krijgen in December, Kijken of daar ook alles goed loopt met Unity/client. Als verassing, en omdat en dan spreek ik voor mezelf ik het gewoon leuk vindxD:music:. Met vriendelijke groet, Roadrunner14
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Kijk eens bij aangekondigd event:music:
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    HahaxD Had vanmorgen al rondgekeken en ook op kalender en zag niks staan. Maar geweldig:music: heb er weer zin in.
    Dankjewel
     
  4. 99bart59

    99bart59 Forumbeginner

    Zo kun je op de Maanlichtwereld ook lekker vooruit ! Mag wel continu open, en dan kunnen daar ook questen en Events gespeeld worden ! Lijkt me, gezien het langzame spel een nuttige optie. Goed idee, Bigpoint? Hopelijk wel !!! Groetjes; 99bart59
     
  5. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Over maanlichtwereld gesproken,Wanneer????:music:, Kan me er wel weer op verheugen. Vanavond,morgen,wie zal het wetenxD
    Sorry dit hoort bij algemeen, mag wel slotje op
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    event

    Even de onderstaande link aanklikken en even daarin zoeken.

    https://board-nl.farmerama.com/thre...jn-geplande-zaken-geen-feiten-februari-2021.3 8019/#post-791451

    En aan het eind van de maand (vaak in de laatste week daarvan) komt er steeds/vaak (bij geruchten & speculaasjes) een nieuw event kalender waarin je (onder voorbehoud) ook de info erover terug kan vinden.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  7. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Link geeft fout aan, geeft aan dat ik geen toestemming heb om pagina te bekijken, maar zal wel even zoeken. Dankje
    en heb inmiddels gevonden:) Kan nu wel slotje op
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.