volle maan

Discussie in 'Help archief' gestart door jopie1922, 27 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie1922

jopie1922 Forumbeginner

dacht gisteren volle maan was afgelopen deed niks meer nu schakel ik in en zie dat het evenement nog bezig is dus bijna 24u gemist om te zaaien en daardoor geen wolken rij balen als een stekker groetjes jopie1922

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Natuurlijk baal je daar van.
    Helaas, het is niet anders, soms worden zaken op het laatste ogenblik besloten en bekend gemaakt.

Ik denk dat het iedere speler wel eens is overkomen dat er een event passeerde of verlengd werd op een moment dat ie niet in het spel of op het forum was.
    Mij in elk geval wel.

Wij kunnen niet meer doen dan zodra wij bericht krijgen dat een event verlengd wordt of dat er een dagevent op het laatste moment is toegevoegd, dit bekend maken in de sectie 'events' van de OA en in de kalender.

Aangezien je bericht eigenlijk geen vraag is maar een opmerking en dit de sectie voor technische vragen en problemen is, draai ik dit draadje meteen op slot.

Sjohnnie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.