Volle maan vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door Nathasja_93, 21 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathasja_93

    Nathasja_93 Forumbeginner

    Hallo,

    Ik ben sinds kort aan het spelen, alleen het gedeelte van de volle maan is me nog niet helemaal duidelijk. Hierover paar vragen.

    Kan je de griezelige vuurvliegjes verblijf alleen verkrijgen via Jack's shop, is het mogelijk via een quest? zo ja welke?
    Wat heb je nodig om voer te maken voor deze vuurvliegjes, ik kan het niet vinden in me molen.

    Hetzelfde geldt voor het voer van slijmmonsters en griezelige gloeiwormen?

    Daarnaast zijn andere tips ook welkom voor hoe beste volle maan tijd aan te pakken. Welke quest of producten uit de jack's shop ? Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik beetje het overzicht kwijt ben, en kan er ook niet een duidelijk FAQ op het form hierover vinden.

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    Groetjes Nathasja_93
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het griezelige vuurvliegje kan je bij Jack maken en bij een ruilevent (maar dat is net geweest, zal wel weer even duren) zou je hem ook kunnen ruilen of kado krijgen. Een volgend ruilevent kan je er van mij wel 1 kado krijgen.

    Het voer van het griezelige vuurvliegje is hetzelfde voer als van het gloeiwormpje. Die kan je wel in je molen vinden en hij eet dus 2 gouden blaadjes. Die groeien aan een boom op de gewone farm en die boom heet goudblaadje. Die boom kan je niet gewoon kopen voor boerenduiten, maar is ook wel te ruilen en eventueel voor 30 tulpenguldens te koop in het rode mandje.

    Begrijpelijk dat het hele volle maan gebeuren een heleboel tegelijk is, en het is dus handig keuzes te maken met waar je mee gaat beginnen. Een aantal bomen en stallen zijn bij de vaste quests te winnen.
    Mijn voorkeur zou uitgaan naar proberen je griezelakker uit te breiden door blijvende quests te spelen, zodat je uiteindelijk 2 volledige akkers hebt. Op dit moment heb je 1 volledige en van de 2e akker alleen een klein stukje.

    Je kunt er ook voor kiezen om op een snelle manier wat sterren te winnen bij de griezelquests, want sommige opdrachten zijn makkelijk.

    Als je in de coöperatie (waar al je quests staan) op het vakje links van het zoekvenster klikt, kan je kiezen voor het plaatje van de pompoen. Dan krijg je alle griezelquests op een rijtje, en kan je kijken waar je voor wilt spelen.
     
  4. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi Mikkie vraagje
    Ik heb de nieuwe cooperatie quests gedaan maar nu wil ik die activeren maar ik mis 2 sieritems hoe kom ik daar aan weet jij dat ?
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    hihi tineke bij de beginners?
    Ik heb je vraag beantwoord in jouw eigen draadje bij algemene vragen ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.