Volle Maan op 12 juni

Discussie in 'Help archief' gestart door ymked55, 10 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ymked55

ymked55 Forumleerling

Ik weet dat wat er in de kalender van "Geruchten en speculaasjes" staat, gepland is, maar dat het niet altijd doorgaat. Het staat nu (ook nog) niet in de Forumkalender. Ik heb er ook nog geen Officiële Aankondiging van gelezen. Kan ik daaruit concluderen dat het Volle Maan event op 12 juni niet doorgaat?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aangezien 12 juni nog in de toekomst ligt kun je die conclusie niet trekken.
    Als er op 12 juni nog geen OA staat over VM dan is zal het niet op die dag beginnen.

3. -ymked55-

-ymked55- Gelegenheidsauteur

Aangezien andere Eventdata in de toekomst wel in de Forumkalender staan vermeld, begon ik te twijfelen, maar ik zie nu ook dat die pas op de kalender komen op de startdag van het event tot de laatste dag van het event. Dus bedankt voor je antwoord Ron.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.