Volle Maan Griezelraadselboom 'Geest'.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Farmerama_World™, 26 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Ik zie dat VM Event weer op het programma staat voor de maand Maart.
    Uit verschillende questen en of events waren redelijk wat Griezelraadselbomen te bemachtigen
    in de afgelopen tijden.
    Alleen geraak ik maar niet aan zo`n Grafkaarscactus, het zijn vaak de meest simpele VM bomen die ik er uit krijg zoals wilgententakels etc.
    Een andere manier om aan een Grafkaarscactus te komen is er niet en die cactus oogsten kan ook pas na 350 uur. o_O
    Maw, een wat verhoogde kans op zo`n Grafkaarscactus zou niet misstaan anders kom ik ook nooit toe aan het inleveren van z`n vruchten in de quest......., ja, misschien in 2025 maar heb niet zo`n zin om zo lang te wachten. ;)

Reggaefeeks, Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik neem aan dat je de twee griezelstekjes van Bommel ook hebt opgehaald? Dus weer een nieuwe kans! Volgens mij is de grafkaarscactus niet in een quest te verkrijgen, zoals de andere nieuwe griezelbomen... Succes!:D

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

En anders hopen dat de bomen in de ruil komen, zijn vast spelers die er wel een over hebben. En neem eerlijk gezegd wel aan dat er wel weer nieuwere griezelbomen bij zullen komen in de toekomst. BP zal vast denken van de griezel stekjes verkoop levert ook weer extra geld op en dan zal de kans op de oudere griezelbomen vanzelf groter worden.

4. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Ja, die 2 stekjes heb ik opgehaald maar zie tegelijk in vm quest dat ik Sintelblad ook nog niet heb pfft o_O

Kan zijn maar ik koop niks, zit liever bij Coco in Top100 zonder TG dus kan alleen maar hard boeren om wat bij elkaar te sprokkelen ;)

petermaas en Borkie vinden dit leuk.
  5. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Laatst kon je die ook "winnen" in de bomenhandel, maar ja dat kost dan wel TG en moet je ervoor sparen.
    Och en misschien strijkt BP zich wel over 't hart en is die straks een keer in een event te winnen door hard te ploeteren.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik neem dit mee als feedback dat er een wens is om de bomen ergens te kunnen winnen

mamiagk vindt dit leuk.
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

8. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

de grafkaarscactus komt ook uit de stekjes die te winnen zijn in de questen in de coöperatie....zelf heb ik hem daar ook gekregen...

9. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Misschien de markt openzetten voor griezelgewassen? Wordt het ook makkelijker om velden vrij te spelen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.