Volle maan gewassen snelzaaifunctie werkt niet

Discussie in 'Help archief' gestart door LandOfFladdertjes, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

Als ik in het volle maan scherm zit en een volle maan gewas wil zaaien via het linkermenu en dan klik op de zadenlijst, kan ik niet het gewenste volle maan gewas doorzaaien. Hij zaait hem dan gewoon helemaal niet als ik op een veld klik en vervolgens verdwijnt het zaaitekentje.

Snel zaaien wil alleen als ik op het veld zelf klik en vervolgens via de bliksemschicht het gewas kies. Dit was voorheen niet het geval toen kon ik beide. Dit viel mij bij de laatste Halloween update ook al op.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik heb even bij mij zelf getest maar daar had ik dit probleem niet, dit was in FireFox. Welke browser gebruik jij?

3. LandOfFladdertjes

o_Ok Modzilla Firefox nieuwste versie
    Dit inzaai probleem heb ik met de gewone gewassen niet. Echt alleen met volle maan gewassen.

4. Klaartjuh

Wil je dan even een ticket naar support sturen? Dan ga ik het eens op jouw account proberen.

5. LandOfFladdertjes

Ja zal ik doen.

6. Klaartjuh

Ticket ontvangen, doe ik dit draadje op slot en handelen we het verder via support af :)

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.