volle maan, akkers weg

Discussie in 'Help archief' gestart door meggy1960, 31 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik heb rond half 3 op mijn hoofdakker met de bouwkundige mijn akkers verwijderd ...maar hij heeft ook het volle maan veld meegepakt .... toen ik tegen 3 uur daar het langste gewas wilde zetten was alles weg ...

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

Om 2 uur was de volle maan voorbij

3. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Volgens mij duurde het tot 3 uur ...

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Volle maan duurde inderdaad tot 3 uur. Het enige wat ik kan bedenken is dat soms als ik iets te snel van veld wissel dat ik in het spel in feite nog op het oude veld blijf staan, terwijl ik dan wel op mijn scherm al het veld zie waar ik naartoe ben gegaan. Dan zie ik daar niet wat ik heb gedaan en als ik dan naar het vorige veld toe ga dan is datgene wat ik gedaan heb daar wel zichtbaar. Ik weet niet of dit misschien bij jou ook gebeurd is en als je dan bijvoorbeeld 2x geklikt hebt dat dan de 1e keer het op de ene veld is gebeurd en met de 2e klik het dan op het veld is gebeurd waar je dan als laatste op stond.

Ik probeer alleen mee te denken en weet ook niet of dit is gebeurd. Als het een andere oorzaak heeft dan weet ik het niet.

5. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik kwam net van de wolkenrij af ...maar toch bedankt voor het meedenken....

6. fairie

fairie Commandant van het forum

Dan denk ik dat de enige oplossing is om een ticket te sturen. Daar kunnen ze voor je nakijken wat er precies is gebeurd. o_Ok bij mij had ik een paar dingen vandaag op de boerderij wat niet klopte (andere dingen dan bij jou)en dus ook een ticket gestuurd. Nu dus afwachten wat de uitkomst daarvan is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.