volle maan 4

Discussie in 'Help archief' gestart door maad, 22 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maad

    maad Forum prof

    Ik heb net de laatste grafkaarsen ingeleverd bij maanlicht inspiratie en zou nu de volle maan 4 wolkenrij vrij gespeeld hebben.
    Ik kan hem nergens vinden, weet iemand waar hij staat, ik heb geloof ik 246 rijen, ik blijf zoeken.
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wolkenrijen die nog niet gevuld zijn staan bij Incomplete rijen. Die wolk boven het vraagteken.
     
    maad vindt dit leuk.
  3. maad

    maad Forum prof

    Oh bedankt daar kwam een zoekopdracht tevoorschijn , nooit gezien, ik speel dit spel al 10 jaar.

    Zo leer je nog eens wat
     
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik kom ook nog wel eens achter nieuwe dingen. ;)
    Ben nog even mijn wolken ingegaan als hij gevuld is (en misschien leeg ook wel) staat hij bij de wolk met vraagteken.
     
    maad vindt dit leuk.
  5. maad

    maad Forum prof

    Ja hij was al gevuld moest alleen geactiveerd worden, dus bij de wolk met vraagteken stond hij niet.

    Maar is lekker opgelost nu
     
    janniekwak en hendrika73 vinden dit leuk.
  6. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    hoe kan ik aan een horror tomaten stal komen was een beloning 2019 bij een qwest
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Er komt vast wel weer eens een event waar je deze nog een keer kan winnen (of misschien komt ie op een later moment alsnog in jacks winkel)
    andere manier om eraan te komen is met ruilevent...... En dan hopen dat iemand er 1 wil ruilen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.