volgorde leveren questen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Butsmuts, 16 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ik merk dat ik sommige opdrachten niet meer kan door leveren van alles zilver tot laatste fase en dan terug uit.
    :oops:hoe leg ik dat uit. Bij een quest deed ik wel vaker fase 1/5 zilver, 2/5 zilver, 3/5 zilver, 4/5 zilver en dan 5/5 zilver 5/5 brons 5/5 goud. En dan pas de rest van de quest.

Maar bij steeds meer opdrachten lukt dat niet. Dan moet je eerst heel fase 1 doen voor je naar fase 2 kan.
    Hebben meer mensen dat, of heb ik ergens wat gemist?:(

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik herken dit helemaal niet. Ik geloof niet dat er 1 blijvende quest is bij mij waar dit voorkomt.

Alleen bij events is het soms niet mogelijk iets over te slaan. Maar ook dan is er bij zilver goud diamant wel de mogelijkheid om eerst alle zilver te doen en daarna goud en diamant van ieder gewenst level.

3. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Bij events weet ik, maar dit zijn de permanente. Bij de verdwenen otterzaak lukte het wel om door te leveren zeg maar, en bij snoeppootpuzzel ook. Maar bij vervelende kaasleden lukte het niet.

ik ga zo nog eens cache en cookies al wissen en pc opnieuw opstarten. Misschien dat dat helpt, je weet maar nooit

-matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. vinc05

vinc05 Forum freak

Bij de kaas lukt bij mij wel wat jij voorstelde dus alle zilveren van 1,2,3 en dan alles van nummer 4 met de anacondastal en de 100%.
    o_Ok de etterzaak doet het goed.Heb alleen niet voldoende gentiaan....

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb het net ook geprobeerd bij de kaas (dank zij een oogstbonus had ik eindelijk genoeg bikini's voor 3-zilver xD) en ik kon gewoon door naar fase vier.

6. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Gewoon op het pijltje klikken om naar de volgende fase te gaan;)

vroeger ging hij vanzelf naar de volgende. Ik merkte ook laatste dat eerst de laagste fase die open is voor zet. Dus eventjes klikken.

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

moest even oogsten natuurlijk om voor de quest wat te hebben om uberhaupt in te leveren.

Ik denk dat cache en cookies misschien het probleem waren. Maar voor nu lijkt het weer te lukken.

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.