Volgens mij klopt het niet.

Discussie in 'Help archief' gestart door -doppie-, 15 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dit is bij de faq toegevoegd maar klopt niet.

    Korter gezegd, ben je een snelle speler dan krijg je de beloningen behorend bij het globale deel die behaald zijn achteraf. Ben je wat later begonnen of wat minder snel dan het globale deel dan krijg je wel alvast de globale beloningen bijgeboekt.

    Ik had alle stappen af en toen het globale gedeelte bij het eerste sieritem aankwam kreeg ik hem gelijk , staat namelijk al op het land.
     
    -matthias1952- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier is het event al af, maar ik kreeg dus een pop-up voor het gezamenlijke item toen ik weer een keer bonbons had gemaakt.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja hier ook zo. Ik heb dat ook al in het eventkletsdraadje gepost.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik had in de praatgroep inderdaad ook al gereageerd hier op, ik weet het momenteel ook niet. Zal even wachten zijn tot maandag. Tot vandaag wist ik niet beter dat het voor iedereen na het event zou komen. Nu hoorde ik van buitenlandse collega's al voorbij komen dat het is zoals ik in de faq had gezet. Maar blijkbaar ook niet voor iedereen. Ik zelf heb het plus item trouwens niet gekregen. Dus heel raar maar dit is iets waar ik nu ook geen antwoord op heb.

    Wel heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen.
     
    Borkie, -doppie-, Cornelly52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.