Vogelverschikker / bloemen

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 25 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Welke vogelverschikker / bloemen heb jij nog nodig voor de wolkenrij?

Ik heb nog Pogo Mogo vogelverschikker en Lollige Lupine bloem nodig. Ze komen maar zelden voorbij in het premium rad en als ze al komen draai ik ernaast. Erg jammer dat het zo lang duurt!

Hoe zit het bij jullie?

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik heb alles gelukkig, maar sprak gisteren nog een buurtje die er ook nog steeds mist. Hopelijk komen ze toch eens te ruil, word steeds moeilijker om aan te komen voor de spelers die ze missen omdat er steeds meer komen. En degene die ze hebben willen ook weleens weer wat nieuws aan het rad zien.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Van de bloemen mis ik nog de zingende tulp en van de vogelverschrikkers heb ik de kapitein en de springende nog nodig.
    Ik draai alleen maar aan het rad als één van deze drie als hoofdprijs is en dat is niet vaak en dan is ook het geluk nog niet aan mijn zijde...maar eens dan heb ik ze compleet :music:

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ik heb de springende nog nodig en draai ook alleen als die er in staat.
    o_Oit........... gaat het lukken.

Sintra98 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik moet de enge nog

draai ook alleen als hij langs komt

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb ze allemaal en ook nog over. Hoop ook dat ze een keer te ruil komen.

Sintra98, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vanaf dat bij het eerste ruilevent bleek dat de bloemen niet te ruilen waren, heb ik alleen gedraaid wanneer er een bloem in het rad stond die ik nog niet had, en daarna de vogelverschrikkers en ik heb de mazzel dat ik ze ondertussen allemaal heb.

Gisteren zag iemand een onbekende hoofdprijs wat vermoedelijk het begin is van een nieuwe serie, dus ik draai niet aan het partyrad.
    Heb er nu 23 staan.

8. Hesje

Hesje Levende forumlegende

ik zag ook dat nieuwe maar had hem nietxD

9. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ja, ik vind het jammer. Elke keer 8 uur wachten voor een nieuwe mogelijkheid. Vind de prijzen sowieso erg matig. Ik draai de gewone rad alleen als er fokdieren zijn. Bij de premium rad draai ik alleen dus als er lollige lupine of pogo mogo schrikker is. Of een heel duur fokdier van miljoenen.

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Inmiddels heb ik ze ook allemaal en een aantal over.

11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik moet de enge vogelverschrikker nog . Meestal krijg ik bij de parydraaien 5 bomenmest of een werkstal.

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik hoop dat ze de gele stallen ook eens er uit halen, gelukkig zitten ze niet meer in de mysterieuze stallen (oa van gelezen in Duitsland)

DarkDevilDude, -Coco1968- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik heb ze inmiddels ook allemaal! De bloemen had ik al een poosje, veel geluk met draaien gehad....
    En de Enge Vogelverschrikker kort geleden eindelijk gedraaid! xD

14. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hier wil die enge vogelverschrikker echt niet, zal zich niet thuis voelen bij mij8)
    De bloemen heb ik wel allemaal.

leni1955 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.