voermolen

Discussie in 'Beginners' gestart door robiene, 30 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robiene

    robiene Gelegenheidsauteur

    ik wil deze graag activeren maar hoe doe ik dat is nu korting op maar kan niet activeren
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Je zet het voer aan wat je wilt. Dan gaat de molen draaien. Dan kom je weer in het scherm terecht waar je voer kan selecteren. Dan zie je onderaan bij het voer wat loopt een blauw vakje met daarin een afbeelding van een kistje TG en een pijl die naar boven wijst. Deze klik je aan en dan krijg je te zien wat het kost om het af te kopen. Ik heb dit nooit gedaan dus ik weet niet of het ongeacht het aantal voer dezelfde prijs is. Ik heb net even 1 voer aangezet om te kijken wat je moet doen en die ene voer zou bij mij nu dan 1 TG kosten om het gelijk klaar te hebben. Mocht je er nog gebruik van willen maken de aanbieding is tot vanavond 10 uur geldig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.