voer

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 6 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik ben plotseling veel voer kwijt op baha...veel beestjes zitten nu zonder terwijl ik vanmorgen nog genoeg had.....ik vul ook elke dag bij...meer mensen hier last van?....:oops:
     
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb even bij ons tweeen gekeken maar zie geen tekort aan voer bij ons.
     
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    0p mijn farmpje ook geen missend voer. Misschien ff een grote schoonmaak houden.
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook geen verdwenen voer.
     
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Er zijn geen problemen bekend rondom de voermolen en ook niet bij de schuur.
    Dus zoals boven aangeraden, probeer eens een extra schoonmaak. Bedenk dat wanneer de flashcache op jouw computer vol zit, er gegevens door elkaar kunnen gaan lopen. Niet alleen in de weergave, maar ook in de werkelijke gegevens die met jouw account worden uitgewisseld.

    Het kan ook iets heel anders zijn. Het komt vaker voor bij spelers die een kleine voorraad van vier aanhouden, dat ze verrast worden door een plotseling toegenomen verbruik.

    Zo vergeet men vaak dat bij gebruik van ambachtsproducten of wolkenrijen voor snellere stallen, je deze ook vaker per dag leegt en voert. Ben je daarbij toevallig zo’n dag meer online, kan het zomaar zijn dat je twee keer zoveel voer gebruikt op die dag in vergelijking met andere dagen.
    En heb je van alles maar enkele stuks op voorraad dan komt de nul snel in zicht.

    Een tweede zaak die men vaak over het hoofd ziet zijn stallen in een menagerie en werkstallen in een fabriek. Al zie je ze niet direct op je veld, ze staan er wel en gebruiken ook voer.

    Een derde oorzaak ligt soms in werkstallen. Spelers plaatsen wat extra werkstallen bij maar vergeten dat deze ook voer gebruiken. Eén gewoon voer van het dier plus een of meer exemplaren van het dier.
    Dan slinkt je voorraad voer ook meteen extra.

    Of een van die dingen bij jou nu ook speelt weet ik niet, dat kun je alleen zelf bekijken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik kijk elke morgen wat het minste voer is en begin dan aan te vullen, heb altijd toch wel minstens 20 tot 50 voer op voorraad op baha.
    Vanmorgen stonden de haaien achteraan dus die als eerste gedaan. Daarna wilde ik de volgende doen en stonden plotseling heel veel dieren op nul...raar..ik heb niks anders gedaan dan gewoon spelen..geen menagerie...geen werkstallen..ben nu mondjesmaat bij aan het maken om ze allemaal te kunnen voorzien
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Om dit mysterie op te lossen zou je een berichtje naar support kunnen sturen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Als er verder geen problemen zijn zal het waarschijnlijk wel aan mij liggen...ik had voor een week de knechten en heb daardoor denk ik niet goed opgelet.....:oops:..balen....mag hangslotje op.
     
    hendrika73 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.