voer

Discussie in 'Help archief' gestart door [truus], 9 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

hallo ik ben met de qwest bezig en ik heb voer zat klaar staan alleen de schuur geeft aan dat er 0 staan en als ik naar de molen ga staan er nog 48 terwijl ik er nog maar 40 nodig heb wat kan i hier aan doen groetjes truus

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Is de molen wel al klaar met de productie van dat voer? Het is pas beschikbaar als de hele batch klaar is.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. [truus]

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ja die is klaar

ik zie ze wel in de schuur liggen maar als ik naar de qwest ga dan zegt die dat er niks is daar staat het op 0 ik heb dit nog nooit mee gemaakt maar nu kan ik het niet afwerken en dat vind ik jammer

Laatst bewerkt door moderator: 9 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het voer zelf kan je niet inleveren. Je moet eerst in de werkplaats de eventstal bouwen en die dat voer geven. Daar komt dan de antillogorgia uit en die kan je dan inleveren in de quest

dutchboy vindt dit leuk.
  5. [truus]

ja sorry dat heb ik nu gedaan stom van mij de eerste had ik ook zo gedaan maar toen had ik er niet genoeg heel erg stom maar ja

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.