VM badges

Discussie in 'Help archief' gestart door lovely, 11 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely

    lovely Forummeester

    Hoi allemaal, ik hoop dat iemand mij het kan uitleggen. Uit de faq kan ik afleiden dat ik 20 VM nodig heb. Inmiddels heb ik er ruim genoeg dus ik met verwachtingen naar de quest. Het verbaasd mij dan ook dat ik eerst wel de VM badges in kon leveren maar inmiddels niet meer. Ik ben tot 35 badges inleveren gekomen ,heb er inmiddels bijna 80,maar krijg nu te zien dat ik geleedpotigen badges nodig ben. Hoe kan dit? VM is bij mij de laatste,de 2 andere heb ik al klaar. Sorry voor het lange verhaal
     
  2. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als je de faq nog een keer leest zal je zien dat je na de 20 VM badges die je geleverd hebt je daarna geleedpotige en vogelbadges nodig hebt.
     
  3. SophiaDankbaar

    SophiaDankbaar Junior expert

    petje af voor Enk52, die voor de zoveelste keer uitlegt hoe het event in elkaar steekt. jammer dat de meeste de speldiscussies niet lezen dat scheelt een hoop ellende.
     
    enk52 vindt dit leuk.
  4. lovely

    lovely Forummeester

    Exuses Enk
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.