vlinder werkplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik moet het toch even kwijt dat ik het ontzettend jammer vind dat een nieuwe stal alleen op deze manier te bemachtigen is. Het is een kwestie van geluk hebben en er zijn mensen die hiermee altijd pech hebben (zoals ik) en anderen hebben er 10 staan op het eind van het event.

had liever gezien dat je die stal bij een event kon halen. Dan kon je er tenminste nog je best voor doen maar nu moet het je maar net gegund zijn en dat stoort mij toch wel een beetje. Heb je pech en krijg je alleen zaken die je toch al tich keer hebt, dan kun je ook niet met de quest verder (en ja, je kunt natuurlijk op de markt kopen maar die prijzen zullen beslist de pan uitrijzen en daar zit ik ook niet op te wachten

en oh ja: bedankt dat de OA's weer niet dikgedrukt zijn! lekker overzichtelijk zo. snap toch echt niet wat daar nu zo moeilijk aan schijnt te zijn o_O

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

een beetje te negatief, maar je hebt natuurlijk gelijk. ik hoop dat er meer mogelijkheden zullen zijn om oude, of "overbodige" stallen in te leveren. het is soms moeilijk om aan het gewenste bedrag te komen.
    tot nu konden we alleen maar enkele wagons vullen. het zou beter zijn voor velen dat er meer wagons komen, of meer stallen per wagon.

Laatste bewerkt: 12 Mei 2015
  3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

bij mij was de OA wel dikgedrukt

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je naar een rubriek op het forum gaat dan kan je boven in het regeltje "forum volgen" aan tikken, je krijgt dan van de dingen die er geplaatst worden een melding te zien bij je meldingen. Deze vallen ook heel goed op omdat er een gekleurde button met tekst voor staat. Op die manier mis je minder snel iets.

Ik ga er zelf van uit dat deze nieuwe trein wel vaker zal komen en dat op die manier iedereen op een gegeven moment wel aan de stal zal kunnen komen en het product van de vlinderwerkstal zal vast ook wel op de markt te koop komen. Hoop alleen dat we nu wel meer troep uit de inventaris kunnen inleveren (met troep bedoel ik onder andere gele werkplaatsen, normale werkplaatsen)

omaatje75, harm-jan70, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.